Ingedaald en dan??

Discussie in 'De bevalling' gestart door BabyAngel, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames,

Zaterdag nacht heb ik de hele nacht weeën gehad,onregelmatig.
    Nu was ik gisteren bij de vk en volgens haar waren dit dus indalingsweeen want de kleine meid ligt al half ingedaald.:D
    Sinds vanmorgen heb ik erge pijn in mijn bekken,rug en schaambot/streek.
    Ik kan niet lang meer staan en lopen is erg pijnlijk.
    Ik denk dus dat ze nog verder is ingedaald.

Nu vraag ik me af omdat ik dit allemaal bij zl niet gehad heb,(ook geen indalingsweeen of oefenweeen) hoelang het bij jullie duurde voordat de vliezen braken of de weeën begonnen?
    Ik weet dat als de baby ingedaald is het nog lang kan duren,maar ik voel me sinds vanmorgen heel anders...:)

Liefs Melanie

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Bij mij was mijn 2e dochter met 32 weken al helemaal ingedaald en hierdoor heel veel indalingsweeen en pijn gehad. Ik ben pas precies met 40 weken ingeleid

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ze waren ingedaald ruim voor de 37 weken bij mij. En gelukkig zijn ze nog een hele poos blijven zitten (beide keren bevallen na 40 weken).
    Ik werd er niet echt charmanter van; dankzij dat hoofdje in mijn bekken kon ik alleen nog wijdbeens lopen en zitten :)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Pfffff..ik hoop dat ze tot januari blijft zitten maar ik voel me anders dan anders;) afwachten dan maar!

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Mijn kindje was met 26 weken al volledig ingedaald. Met 33 weken bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben en bleef ik bijna dagelijks weeën houden en met 41 weken precies is hij geboren.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :$ hoe hou je dat vol!!
    Ik heb echt pijn met lopen,en lijkt wel of ze de hele tijd met haar handen aan het friemelen is tussen mijn benen...voel het aan aan mijn blaas,eierstokken en bekken:(
    Af en toe wat krampjes,ook soms pijn scheutjes in mijn benen.

7. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook al sinds een week of 33/34 volledig ingedaald. Ik loop als een pinguin en moet om het kwartier plassen hihi, het kan vrij pijnlijk zijn ja.

8. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik voel met je mee Melanie, indalen is hier een maand geleden rond de 31 weken al gebeurd met weeen en al!

Maar sinds gisteren is ze zo actief en aan het rommelen, last van mn darmen en blaas en zo nu en dan voelt het alsof ze echt al naar buiten aan het graven is. Wordt er een beetje onrustig van!

9. chila

chila Niet meer actief

Hier ook al een paar weken ingedaald. Heb nu steeds voorweeen, krampen, overal pijn, last van darmen, maar die kleine blijft lekker zitten hoor. Zal wel tot januari lekker blijven zitten. Helaas zegt het dus niks.

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dochter was met 30 weken volledig ingedaald, ingeleid met 39,3

zoon was met 28 weken al volledig ingedaald, met precies 40 weken is hij geboren

dat met de handen beneden friemelen had ik toen ook, vooral savonds, dat kon echt zeer doen.

11. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hahaha dat voel ik dus ook, volgens mij trek ik op dat moment ook een heel gek hoofd en zeg ik owjeeeee ml kijkt me echt super dom aan als ik zeg; ik voel het tussen mn benen alsof het zn arm naar buiten wil doen!

Vk zei ook dat indalen verder niks zegt hoelang het nog gaat duren, helaas!

Hier alleen nog geen extreme weeen gehad, alleen wat steken van het indalen.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow brr dt gefriemel...
    Zooo raar voelde dat.. Stopte dan altijd met wat k aan t doen was en stond er dan echt zo bij alsof ik heeel nodig moest plassen haha

13. tulip

tulip Niet meer actief

de vorige keer met 34 weken ingedaald met 38 weken bevallen.

deze ligt al vanaf 32 weken ingedaald...wanneer ik ga bevallen weet ik nog niet:p

14. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Per dag kijken, afleiding zoeken en proberen er door te komen. Het was geen fijne tijd om het zo maar te noemen.

15. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ach, uiteindelijk raak je zo oververmoeid dat je ook mét de pijn wel in slaap gaat raken.. Dat is mijn ervaring, hehe! ;) En ook die weeën doen je langzaam aan niet elke keer meer laten opspringen. Het went een beetje, alleen jammer dat je zo weinig meer kunt..

Deel Deze Pagina