Welke week geplande keizersnede ivm placenta Praevia totalis

Discussie in 'De bevalling' gestart door girl13, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glittertje

14 sep 2012
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Girl: Ook Hugo was in het begin zoveel afgevallen. Maar komt vast wel weer goed hoor met de kleine Elsemieke. Hugo begon pas weer omhoog te gaan in gewicht na 4 dagen afvallen......Hopelijk mag je snel naar huis met je kleine meisje, sterkte in iedergeval!!!

@Blauwdruifje: Ik ga je pb'tje lezen!

2. Blauw Druifje

7 okt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Girl, ook hetzelfde hier. Van 2675 naar 2400 in de paar eerste dagen. Daarom nog dag langer moeten blijven. Vandaag op geboortegewicht gelukkig. Het is er wel weer een zorg bij hè. Alsof we emotioneel nog niets te verstouwen hadden. Maar dat zowel bij glittertje als bij mij het goed is gegaan met het gewocht is hopelijk een steun.

3. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames vandaag lichte groei!!!! Eindelijk! Kinderarts geeft nu toestemming voor ontslag dus einde van de dag mogen we naar huis!!!
    Komende week praat ik jullie wel even bij!
    Gaat t goed met de boys????
    En met het herstel? Liefs

4. glittertje

14 sep 2012
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hugo zit waarschijnlijk deze dagen ergens op zijn geboortegewicht (heeft dus echt 2 weken geduurd!!). Maar volgens mij gaat hij nu als een trein.

Ik merk toch wel echt dat ik een langer herstel heb dan bij de vorige keizersneden hoor. Vooral mijn darmen zijn echt nog vreselijk drama (als ik wat heb gegeten dan zit ik na 10 minuten alweer op de wc om de handel te lozen zeg maar.....). Die krampen die daaraan vooraf gaan zijn vreselijk pijnlijk.
    Verder gaat het herstel redelijk. Maar ik ben nog altijd niet buiten geweest en (trap)/lopen gaat wel, maar dan wel alleen in huis. Slapen kan ik nog steeds alleen op mijn rug (heb vannacht geprobeerd op mijn zij, maar was te pijnlijk). Het litteken/wond op mijn buik (de verticale snede) voelt niet lekker, verdoofd/trekkerig.
    Dus al met al doe ik wel mijn dingetjes in huis, maar meer dan dat kan ik echt niet. Vrijdag gaat mijn moeder weer naar huis en ik hoop dan weer iets meer te kunnen........het gaat te langzaam naar mijn zin haha.

@Girl: Fijn dat je weer naar huis mag! Er is niets fijner dan thuis lekker verder herstellen! Hoe ben jij eronder dat ze je baarmoeder hebben verwijderd? Ik heb er momenteel een beetje gemengde gevoelens bij. Ik ben wel blij dat ik het overleefd heb en 3 gezonde kids heb, maar het besef dat ik geen 4e kindje meer kan krijgen en al mijn spullen kan verkopen nadat Hugo er geen gebruik meer van maakt vind ik moeilijk..........Daarbij wordt ik er steeds aan herinnerd als ik op tv bijv. maandverbandreclames zie. Ik had verwacht dat het me minder zou doen................helaas.

5. Blauw Druifje

7 okt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Het consultatiebureau komt zo en ben heel benieuwd hoe het nu met het gewicht is. Ik denk dat het wel goed zit, ik zie zelf dat hij ietsje voller wordt in zijn gezichtje. En er worden al kleertjes te krap, hoihoi!
    Ik ben ook nog niet naar buiten geweest al wil ik daar wel morgen mee beginnen. Een klein stukje. Ben wel al iets meer beneden. Ik denk dat de duizeligheid toch het meeste door het bloedverlies komt. Voor de rest gaat t wel. Wond geneest goed, zeurt natuurlijk wel, en ik kan wel inmiddels op mijn zij liggen en sinds 3 dagen ook goed zo voeden. Geven jullie borstvoeding of fles? Ik begrijp dat het herstel ook wat trager gaat nog met borst.
    Ik kan natuurlijk niet meepraten over het verlies van baarmoeder maar ik leef wel mee met jullie. Ik ga.er verder niet veel over zeggen, je komt al snel bij clichés. Waar het om gaat is hoe je het zelf voelt!!! En daar kun je helaas alleen zelf uiteindelijk mee omgaan.
    Liefs
    Ps. Ik bedacht nog dat wat glittertje zei, over dat onze kindjes binnen een week geboren zijn, dat dat ook echt heel bijzonder is...

6. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer voor het eerst buiten geweest. Een klein rondje gelopen. Hopelijk doet dat mijn darmen een beetje goed, want dat is eigenlijk het enige wat nog "niet goed zit". Gaat wel ietsje beter, maar ik blijf last houden........

Hier komt morgen het consultatiebureau op bezoek voor de gehoortest. Maar hij hoort prima, dat hebben we wel al in de gaten. Ik hoop dat ze 'm ook even wegen, volgens mij zit ie nu weer op geboortegewicht!

Ik geef ook borstvoeding, gaat prima. Ik heb de eerste voorraad alweer in de vriezer haha. Alleen 's nachts (1x) voeden vind ik vreselijk, ik kan zooooo slecht wakker worden.
    Ik slaap overigens nog altijd op mijn rug, zij ligging lukt nog niet. Ik moet me ook overeind hijsen aan een touw, ik kan mijn buikspieren nog niet gebruiken...............

Verder geneest alles goed. Heb vandaag de hechtpleisters van de drainwond eraf gehaald. Nu moet alles nog even goed genezen qua littekens..........

Fijn dat het met de kleine man van blauw Druifje goed gaat. En ik hoop ook dat de kleine meid van Girl het nu goed doet en dat ze lekker thuis zijn!

Verder weinig nieuws hier..........

Groetjes

7. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update: Hugo woog vandaag 3900 gram, dus 50 gram over zijn geboortegewicht! Wat zijn we daar blij mee! En ook geslaagd voor zijn gehoortest (foto op facebook haha).
    Dus de voeding doet hier goed z'n werk!! Wel ziet hij nog wat gelig, maar dat kan blijkbaar heel lang aanhouden.......kan geen kwaad zolang hij goed groeit is me verteld, dus ik maak me daar maar geen zorgen over.

8. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames!
    Het heeft even geduurd maar ik ben er weer! Ik zit eigenlijk helemaal niet achter de pc, maar heb vanavond ook voor het eerst de fotos bekeken. Ben me kapot geschrokken.

Ik kan jullie vertellen dat het echt een helse ervaring is geweest. Ik heb grotendeels alles meegekregen tijdens de keizersnede. Het bloed spoot op een gegeven moment op het tussenschot.
    Toen vertelde de gyn me ook dat het niet goed ging en ik te veel bloed aan het verliezen was. Ondertussen riep hij dat er extra zakken besteld moetsten worden (ik wist dat ze er 5 klaar hadden liggen, dus blijkbaar waren die al gebruikt) Ook werd de oncoloog gebeld en toen wist ik min of meer al wat er ging gebeuren. De anesthesisi duwde het kapje op mijn mond en ik werd ontzettend bang. Heb haar zelfs nog gesmeekt of ik alsjeblieft wel weer wakker zou worden.
    Een paar uur later werd ik wakker op de IC met nog drie slangen uit mijn mond en tig infusen en het fijne infuus in mijn halsslagader. Ze vertelden me dat ik ontzettend veel geluk had gehad. Ik moest alleen de nacht nog goed doorkomen ivm eventuele nabloedingen. Na twee dagen IC werd ik overgebracht naar de high care. Toen pas realiseerde ik me echt wat er allemaal gebeurd was en dat ik een dochter had.
    Ons meisje mocht gelukkig ook van de IC af en is met mij meegegaan naar de high care.
    Wat betreft de baarmoederverwijdering, daar heb ik het ontzettend moeilijk mee.
    De pijn werd mooi onderdrukt dankzij de morfine (fantastiscg spul hoor).

Nu inmiddels weer een aantal dagen thuis en merk dat het herstel echt pittig is. Mijn keizersnede twee jaar geleden was bijna een eitje. Toen mocht ik na 2 dagen naar huis en liep ik binnen een paar dagen alweer rond alsof er niks gebeurd was.
    Deze keer gaat alles veel moeilijker.... ik wil te veel en dan gaat mijn lichaam protesteren waardoor ik dus weer 2 stappen achteruit ga.

Maar onze dochter doet het fantastisch. Het is een enorm vechtertje en begint goed te groeien!

Hoe gaat het met jullie mannen???

9. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Girl: Hmmm, daar was ik al een beetje bang voor (dat was dus ook de reden dat ik gelijk onder algehele narcose wilde en niet pas als ik ernstige bloedingen had). Als ik jou verhaal lees dan ben ik zoooo blij met mijn keuze voor een directe algehele narcose (ik had dus ook al vanaf de eerste snee enorm bloedverlies, ik moet er niet aan denken dat ik dat allemaal had meegekregen). Ik heb ook een infuus in de halsslagader gehad en een buikdrain om wondvocht uit de buik af te voeren (hele dikke slang, dus pijnlijk bij het verwijderen!).
    Gelukkig had ik geen slangen in mijn mond toen ik wakker werd uit de narcose (daar had ik overigens ook uitdrukkelijk om gevraagd, dat ze me pas wakker zouden laten worden als alle slangen/intubatie etc verwijderd zou zijn). Die wakkere intubatie was al vreselijk genoeg........
    Ik had trouwens ook een infuus in mijn hand die voor een aderontsteking heeft gezorgd (ook heel pijnlijk). Ook pas sinds deze week doet mijn hand geen pijn meer en zijn de blauwe plekken van de infusen weggetrokken.....

Zoals ik al eerder schreef heb ik het ook iets moeilijker dan verwacht met de baarmoederverwijdering............(en ja, daar komen dan weer de cliche's).
    Ik heb ook spijt dat ik de zwangerschap niet heb beleefd alsof het de laatste was (ik ging er misschien toch stiekum van uit dat ik ooit een 4e kind zou krijgen?????????). Lastig............

Hoe gaat het met Elsemieke? Is ze alweer goed aangekomen in gewicht? Vervelend als je zelf een traag herstel hebt, maar dat ook je kleine meid een "moeilijke" start heeft he?! Hopelijk kun je ondanks alles toch genieten van je kleine meid!!!

Met Hugo gaat het geweldig, wat een heerlijk mannetje. Ik besef alleen dat dit echt mijn laatste kindje gaat zijn en ik probeer van elk minuutje te genieten. Het gaat me veel te snel...........(nu al).
    Zus en broer vinden het ook geweldig, geen jaloezie en alleen maar een hoop liefde hier in huis (heerlijk!).
    Ik heb veel foto's van Hugo op FB staan in een aparte "map". De foto's van de bevalling waren met een ander toestel genomen en die heb ik ook pas deze week bekeken. Je ziet er weinig op.......

Mijn herstel gaat langzaam vooruit. Ik kan natuurlijk door die megawond mijn buikspieren nog niet gebruiken en mijn buik is ook nog pijnlijk (dus nee, buik/zij slapen zit er nog steeds niet in). Mijn darmen waren echt mega van slag (man, wat extreem pijnlijk!) maar die zijn nu ook wat rustiger waardoor ik een heel stuk minder pijn te verdragen heb.
    Ik ben deze week voor eerst weer naar buiten geweest voor een kleine wandeling. Dat probeer ik nu dagelijks te doen.
    Dus ja, ook hier een langzaam herstel (veel langzamer dan de vorige 2 keizersneden!). Ik wil ook gewoon te veel........(aard van het beestje zullen we maar zeggen).

10. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, hoe gaat het nou met jullie??

11. Blauw Druifje

7 okt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Dames,
    Zo, beetje drukke tijd gehad (en nog steeds een beetje) Vertel ik jullie nog wel later in een pb. Volgende week mag ons zoontje 2x naar de arts toe. 1x bij het consultatiebureau en de dag erna naar het ziekenhuis voor (ik denk) laatste controle. Ik mocht maandag met de labetalol stoppen en moet volgende week mijn bloeddruk nog laten opnemen om te kijken of het nu goed is. Ik ben nu 2x buiten geweest en zolang ik het rustig aan doe blijft het wel gaan.
    Hoop dat jullie ook al vooruitgang merken.
    Liefs

12. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo hier ook weer even een berichtje van mij. Hier gaat het met de dag een stukje beter. En voor de rest net als jullie druk bezig met herstellen en de kleine!

@blauw druifje... wat fijn dat je met de labetalol mocht stoppen.

13. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alles goed. Hugo groeit aardig hard, is nu net over de 4 kilo. Dinsdag moet ik naar het consultatiebureau en dan zal ik met exacte getallen komen.......(ik ben ook erg benieuwd naar zijn lengte).
    Het blijft wel een fijn mannetje (tot nu toe), in vergelijking met mijn andere zoontje die op dezelfde leeftijd een ruime kilo meer woog!! Verder lijken ze ontzettend op elkaar qua uiterlijk (jullie hebben de foto's vast op FB gezien).
    Verder heb ik het niet zo druk, ik verveel me zelfs vaak een beetje. Ik ben al zelf met Hugo naar mijn werk geweest om beschuit met muisjes te brengen, afgelopen zaterdag hadden we een sinterklaasviering op mijn werk en verder doe ik niet zoveel eigenlijk.......
    We hebben in de tussentijd nog wel een nieuwe auto gekocht waar we heel blij mee zijn, heerlijk lekker groot (renault Espace).

Verder kan ik niet wachten tot ik weer in bad mag, ben ik zo aan toe, maar ik durf nog niet met die buikwond (is wel dicht, maar ben bang dat het losweekt zeg maar, mag officieel ook pas na 6 weken). Herstel gaat verder heel erg goed nu mijn darmen weer normaal zijn. Af en toe nog wat duizelig en mijn gewrichten (vooral heup) zijn nog wat stram. Verder alles ok hier!

groetjes

14. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik zal ook eens even wat uitgebreider reageren. Dan heeft Glittertje weer even wat te lezen en verveelt ze zich wat minder ha ha (grapje),
    Wat super dat Hugo zo goed groeit! En toch is het nog steeds een klein fijn mannetje he! Geweldige fotos op FB! Dat hij en zijn broer enorm op elkaar lijken is zeker een feit!
    Maar hoezo verveel je je soms dan? Gaan W en J dan overdag naar KDV/school? Ik vind het niet erg dat je je verveelt hoor..... er valt namelijk elke dag wel weer wat leuks op je FB te lezen of te bekijken.
    En over dat bad!!! ZUCHT.... ik mocht maanden voor de geboorte al niet meer in bad van het ziekenhuis, dus kun je nagaan hoe erg ik er wel niet naar uit kijk. Maar ik wacht ook geduldig mijn 6 weken af. Heb precies dezelfde angst als jij. Veels te bang dat de boel losweekt. Ach die weken kunnen er ook nog wel bij.

Leuk van die sinterklaasviering trouwens. De Feestdagen komen er echt weer aan he! Gezellig!
    En jullie prachtige auto had ik al bewonderd op FB. Super mooi en lekker ruim voor drie hummeltjes.
    Dat "probleem" is mij weer bespaard gebleven. Ik heb zon 4 maanden terug mijn nieuwe auto gekregen (Audi A4 Avant) en dacht daar redden we het wel mee met 2 kinderen. En over een paar jaar moeten we dan maar een grotere doen als nr 3 en eventueel nr 4 er zijn. Maar helaas gaat dat feest dus niet meer door.

Voor de rest gaat het hier elke dag wel wat beter. Mijn darmen zijn alleen nog niet helemaal gesettled merk ik. Soms heb ik t gevoel dat die gewoon door mijn buik aan t wandelen zijn op zoek naar een mooi plekje. Wat kan dat soms pijnlijk zijn. Ook ben ik erg moe nog en ben ik ook duizelig. Ik zou haast wel een winterslaap kunnen houden. Dus ik probeer zoveel mogelijk nog te rusten/slapen. Ik merk gewoon dat mijn lichaam het echt nodig heeft. Onze dochter doet het voor de rest ook goed. Ik merk dat ze groeit en inmiddels ook maatje 46 aan kan. Komende week is ze alweer 3 weken oud! wat wel grappig is vergeleken bij onze zoon is dat ze echt een typisch meisjes huiltje heeft (lees: ze kan gewoon keihard krijsen ha ha).
    Grote broer is ontzettend trots op zijn zusje. Zo leuk om te zien. Ik baal alleen wel enorm dat ik niet zoveel met hem kan doen ivm tillen enzo. Heb jij dat ook Glittertje?

@ Blauw druifje... hoe gaat het bij jou? En met jullie mannetje? Ik ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis afloopt.
    Ik houd jullie geweldige website steeds wel in de gaten. Erg leuk allemaal hoe je dat hebt gedaan!

Zo.... nu zijn jullie ook weer up to date!
    Nog even voor jou Glittertje.... wist je dat wat wij hebben meegemaakt dat dat echt uiterst zeldzaam is dat zoiets voorkomt? Ze waarschuwen er wel voor, maar dat t daadwerkelijk gebeurt is maar bij 0.004%. De kans om de loterij te winnen is nog groter. En die winnen we dan helaas weer niet.

15. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Girl: Ja, ik weet het van die loterij. Dat had ik al gelijk gezegd. Een Placenta Praevia is al redelijk uniek (0,02%) en dan nog een increta erbij is helemaal zeldzaam. Hoe is het mogelijk dat we elkaar getroffen hebben he? En een week na elkaar zijn bevallen!!
    Mijn darmen zijn pas dinds vorige week een beetje op orde (lees "ik hoef niet meer na elke hap naar de wc). Heb nog steeds wel eens wat kramp, maar niet meer zo vreselijk als ik heb gehad (zelfs opstaan van de bank was vreselijk pijnlijk).

Mijn dochter gaat idd hele dagen naar school (ook lunchen doet ze daar). Ik haal haar wel weer op om 15:30 u. Mijn zoontje van 2 gaat naar het kinderdagverblijf. Hij is heel erg zwaar en eigenlijk mag ik hem niet in/uit bed (ledikant) tillen, op de commode tillen etc. Ik moet bekennen dat ik dat wel eens doe, maar ik moet het natuurlijk zoveel mogelijk vermijden. Ik moet bekennen dat ik ook met de maxicosi loop te slepen als ik mijn dochter van school haal, maar ik kan Hugo moeilijk thuis achterlaten natuurlijk. Daarnaast is het voor mijn zoontje ook wel belangrijk dat zijn normale leventje door blijft gaan en het dagverblijf hoort daar nu eenmaal bij (hij vindt het ook ontzettend leuk en gaat graag heen). Dus ja, soms verveel ik me wel een beetje overdag...........,

Vervelend dat je ook meer kids had gewild en het nu niet mer kan. Ik had ook nog graag een 4e gehad............Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik er toch nog 3 heb mogen krijgen, maar feit is dat het niet mijn eigen beslissing is.

O, ik heb Hugo vandaag nog even gewogen (voor hij in bad ging, dus bloot) en hij woog 4160 gram. Dus waar je kleine meid naar maat 46 gaat :p, gaat mijn buffel straks naar maat 62 hahaha. Voor alsnog past hij nog in maat 50/56 hoor.

Tot zover, ik ga naar mijn mandje......

16. Blauw Druifje

7 okt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een berichtje van midden in de nacht met 1 vinger getyped op mobiel. Ondertussen is meneer hier aan het eten. Hij gaat gelukig goed, gister en vandaag gewogen en in1 dag 50 gram erbij. Nu 3250, joeoe. En nog steeds is het een hummeltje. Vandaag in het ziekenhuis dachten ze al dat de maxicosi leeg was.... We moeten nog wel een keer terug over 6 weken. Verder gaat het hier goed. Wij willen graag nog een andere auto kopen, manlief graag zsm. Vind het wel raar dat ik geen proefrit dan mag maken, pas over 2,5 week. Vervelen lukt me niet, er komt nog zoveel op me af. Ow mijn bloedruk was eindelijk goed. Nu de duizelingen nog stoppen....
    Liefs

17. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister naar het consultatiebureau geweest, Hugo woog 4200 g en was 56 cm! Grote jongen dus! Qua lengte ligt hij boven het gemiddelde en qua gewicht en hoofdomtrek onder het gemiddelde (lange smalle jongen!). Dus het gaat prima!!

We hebben helaas wel een flessenweigeraar. Al ik weet niet hoeveel verschillende flessen geprobeerd zonder succes. Daar heb ik bij de andere kids nooit geen last van gehad en het is zoooooo handig om af en toe eens een flesje te kunnen geven (als je ergens op visite bent ofzo, ik ben niet zo van het voeden in het openbaar). Dus we moeten nog even zoeken naar "de" geschikte fles.......

@Blauwdruifje: Je kleine man scheelt gewoon een kilo met mijn mannetje!! En die heeft al niet veel spekkies haha. Maar goed, jouw prul is dan ook geen 56 cm waarschijnlijk. Fijn dat alles goed gaat daar! Ik hoop voor je dat de duizelingen ook stoppen (ik voel me nog wel eens wat licht in mijn hoofd, maar ben niet meer duizelig gelukkig).
    En manlief heeft onze auto gekocht voordat ik 'm uberhaupt had gezien (ik had 'm wel uitgezocht op internet en hem op pad gestuurd haha). Dus ik heb ook geen proefrit gemaakt (zelfs nu nog nooit in gereden, maar het is een automaat dus het lijkt me ook doodeng haha).

En vervelen doe je met eerste ook echt niet hoor. Pas als je een tweede kindje hebt gekregen denk je op een gegeven moment 'waar had ik het toch zo druk mee met de eerste"?? Haha, althans, dat had ik............

xxx

18. Blauw Druifje

7 okt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow, glittertje, automaat is heel ff wennen maar goed te doen. Ouders hebben er 1 en op vakantie in Amerika mee gereden. Alleen goed opletten dat je linkervoet laat staan. Wij hebben nog wel een discussie over de maat van de auto maar hebben denk ik een compromis auto gevonden. Nou ja, ik vind hem nog erg groot.... Ons mannetje is trouwens 50 cm inmiddels. Groeit goed maar nog een ukkie om te zien. Zou het wel fijn vinden om er dadelijk met hem erop uit te gaan. Liefs

19. glittertje81

2 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blauwdruifje: Wij hebben een Renault Espace gekocht. Is met 3 kids nog proppen geblazen haha!! Maar ondanks dat het niet mijn "smaak" is bevalt 'ie wel supergoed! Ik zit als een koningin in iedergeval :p.
    O, je kleine mannetje nog maar 50 cm, wat een ukje zeg, Hugo was bij de geboorte al groter haha. Scheelt gewoon een dikke 6 cm in lengte!! Ik heb zowat alweer een dreumes haha. Hij begint eindelijk wat bollere wangen te krijgen....

Wat voor auto gaan jullie waarschijnlijk nemen (wat is het compromis geworden?)? Een grote auto is wel handig hoor, hiervoor hadden we een VW passat station die we altijd helemaal afgeladen vol hadden als we weg gingen ;).

20. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,
    Hier ook weer even een berichtje van mij. Alles gaat hier gelukkig goed. Ik ben nog steeds vreselijk moe, maar dat is een bijzaak.
    Ik geniet ontzettend van ons dochtertje. Ze drinkt gelukkig erg goed. Glittertje, ik heb op advies van mijn schoonzusje deze ronde eens een keer een nieuw efles geprobeerd (Dr. Brown) ipv de difrax flessen bij onze zoon. En ik moet je zeggen, die zijn helemaal geweldig!!!! Ondanks de verhalen van difrax met het bekende ventiel ivm darmkrampjes, heeft dochterlief daar gelukkig geen last van. Dus echt een succes.

Volgende week voor het eerst naar het "Constinatie"Bureau! Ik ben benieuwd of ons meisje al mooi gegroeid is. Tot nu toe heeft ze nog maat 44/46. En ik heb van isi mini een aantal romper maat 44-48 maar op 60 graden en met de droger zitten die nu ook goed haha.
    Wat betreft een speentje (ze heeft enorme zuigbehoefte) ben ik in tegenstelling tot onze zoon die het bij avent zweert nu eindelijk tevreden over difrax. Die pakt ze gelukkig goed en je hebt er hele leuke soorten van.

Voor de rest kom ik nog niet superveel buiten, omdat ik gewoon te uitgeput ben na 50 meter lopen (ik voel me soms echt zwaar bejaard ha ha). Maar dat zal allemaal wel met de bloedarmoede te maken hebben.

Voor de rest zijn we heel druk bezig met schoentjes zetten en het verdere sinterklaasgebeuren. Ikzelf heb me voor sinterklaas maar getrakteerd op een buikdrager (vind t zulke lelijke dingen, maar het lijkt me nu wel ontzettend praktisch ha ha). Zeker omdat we in februari lekker op winterspoirt gaan. Ik zie mezelf dan nog nietmet en een kinderwagen en een buggy door de sneeuw ploeteren. Onze bugaboo heeft gelukkig winterbanden speciaal voor sneeuw dus daar kan zoonlief in en dochterlief kan ik dan mooi als een kangaroo meenemen. Hoe doe jij dat eigenlijk Glittertje met je hele kroost?

En Blauw Druifje.... zijn jullie al over de auto uit? Aangezien we dat onderwerp hier nu ook hadden. We lijken bijna wel mannen!
    En je had het laatst over dat je het zo druk had en dat je ons nog een PB zou sturen. Uiteraard ben ik als vrouw zijnde nieuwsgierig aangelegd.

Hebben jullie trouwens al de nacontrole in het ziekenhuis gehad? Ik heb m op 12 december. Ben benieuwd,want ze hebben voor mij een dubbele afspraak ingepland. Geloof dat ze er nogal uitgebreid op in willen gaan, aangezien het bij mij nogal hectisch is verlopen op de bewuste dag.

Nog even een ander vraagje. Op hoeveel voedingen zitten jullie nu en hoeveel ml?

Deel Deze Pagina