Hallo dames, Sinds vanmorgen voel ik me vreemd! Begon moeilijker te kopen door dat dit pijnlijk was. Weet sinds gisteren dat ze aan het indalen is. Nu wilde ik vanavond bij mijn schoonouders aan tafel gaan om te eten maar werd ineens misselijk en kreeg ook rare steken en pijntjes in mijn bovenbuik....net onder mijn ribben ze was niet druk dus daar kon het niet van zijn. Heb even op de bank gelegen en ben na 30min na huis gegaan en ben 20min in bad gaan liggen..voelde me daarna best relax en heb me lekker ingesmeerd met olie. Nu zit ik op de bank en beginnen de harde buiken,hier heb ik al last van sinds 22wk maar nu komen ze echt om de 2-3 minuten. Ze zijn niet echt pijnlijk maar hoogstens irritant Ik wil de vk nog niet bellen maar vraag meer jullie advies en of jullie hier bekend mee zijn? Zal even opschrijven hoe het tot nu toe vergaat: duur harde buik:. Tussenpozen: 00:33 - 00:00 00:35 - 02:59 00:38 - 01:58 00:30. - 01:30 00:34 - 02:19 00:45 - 03:59 00:37 - 02:11 00:38 - 04:26
Bij mij begon het met harde buiken en had ze ook al vrij vroeg in de zwangerschap! Dus wie weet is het een begin. Bellen als ze regelmatiger worden of als je het niet vertrouwd, daar zijn ze tenslotte voor toch!
Maar wil juist niet voor niets gaan bellen Ze komen nog steeds regelmatig maar ze zijn nog altijd niet pijnlijk. Alleen ècht irritant,wel trekt het nu echt meer naar mijn onderbuik terwijl het een uur geleden mijn hele buik was. Ik zal de nacht maar afwachten anders moet ik maar bellen.
vervelend is dat he, ik heb bij de tweede zes weken voorweeen gehad (bij de eerste helemaal niks) en die kwamen ook gewoon iedere 3 minuten ofzo. als ze pijnlijker worden moet je bellen, blijft het hierbij is het waarschijnlijk voorwerk.
Precies,de vk zei gisteren al dat de weeën van zaterdag nacht kwamen door het indalen. Ze was nog niet helemaal ingedaald en moe(s)t nog een stukje. Ze zei dat de pijn nog erger kon worden Bij mijn zoontje heb ik nooit last gehad van voorweeen of indalingsweeen,daar braken de vliezen en moest ik uren wachten op weeen vandaar dat ik dit nu moeilijk in te schatten vind! Dus voor de andere dames (en dit dus!!!) ik wil niet voor niets bellen ook al weet ik dat ze daar voor zijn. Vraag gewoon om advies en of het bekend is bij andere
even een douche nemen zakken ze af zijn het gewoon voorweeen worden ze erger dan kan je wel spreken dat het begonnen is
Ik heb hier ongeveer 15 weken last van gehad. Zou me niet druk gaan zitten maken, zijn waarschijnlijk voorweeen. Idd even lekker douchen en rustig afwachten wat er gebeurt. Lekker gaan slapen, meestal zakt het dan af en als het echt serieus is word je vanzelf wel wakker
Ben lekker even in de douche geweest,kwam om 18:00 ook al uit bad hahaha Tot nu toe geen harde buik meer gehad alleen af en toe een kramp in mijn lies..dus ik denk dat het gewoon voorweeen waren.
Bij mijn eerste heb ik nooit een voorwee gehad, daar ging ik gelijk naar het echte werk. Maar bij mijn tweede heb ik twee weken lang met voorweeën gelopen, die af en toe wel op het begin leken. Maar het zakte altijd weer weg. Toen het wel echt was, duurde het een uurtje of zo en toen wist ik het zeker: dit is het wel. Deed meer pijn, zat meer opbouw in de weeën naar een hoogtepunt toe en dan afzwakken. Maar ze waren heel kort, pas het laatste uurtje kreeg ik weeën van een minuut, daarvoor steeds 20 tot 40 seconden, en die kwamen zo om de 2,5 minuut. Volgens vk konden die nog niet veel doen, en dat was in het begin ook zo, maar ineens ging het toch snel! Dus al dat voorwerk is niet voor niets, je lichaam bereidt zich ermee voor. Slaap lekker!
Alles onder controlle dankje!! Waren gewoon weer voorweeen of indalingsweeen. Blijft toch altijd spannend! Na het douchen werden de harde buiken echt minder.