Hallo meiden Ben benieuwd naar jullie ervaring In welke week begon jullie buik te groeien? Zodat je grotere kleding moest dragen?
in week 8 paste ik mijn broeken al niet meer. dit is mijn tweede zwangerschap. Volgens mij bij de eerste was het een week of 12
ik pas nu sinds een week of 3 mijn broeken niet meer, truien lukt nog wel, ik ben nu 14 weken zwanger en je begint net een buikje te zien, het is mijn 1e zwangerschap
bij de eerst zwangerschap bij de 20 weken me eerste positiebroek nu vanaf de 7 weken soms maar kan ook me eigen kleding aan maar vind positie gewoon lekker zitte
Ik paste al na 11 weken mijn broeken niet meer. Na 13 weken ineens weer wel. Nu ben ik ruim 17 weken zwanger en positiekleding zit nu lekkerder, maar ik krijg mijn kleren nog wel dicht.
met 7 weken broeken en veel truien enzo pas ik nog wel maar heb wel langere shirts aangeschaft, alles werd wat te kort.
Met ongeveer 14 weken had ik mijn eerste positiebroek aangeschaft en dat vond ik een beetje aan de late kant, want had de afdrukken in mijn buik staan.
Met mijn eerste zwangerschap droeg ik vanaf 10wk positiekleding, het zat veel lekkerder. Nu vanaf week 8. Ik kon toen mijn eigen kleren nog wel dicht krijgen, maar het zat me niet lekker meer. Nu pas ik echt niets anders meer..... gr. Mayke
Ik draag vanaf 9 weken positiekleding, ik draag ook nog wel eens mijn oude broeken maar dan met een elastiekje door het knoopsgat Maar positiekleding zit véél lekkerder
Bijna vanaf het begin zijn mijn normale broeken steeds strakker gaan zitten, maar pas sinds een week of 3 - 4 heb ik broeken aan de kant kunnen leggen. Ik heb nu 1 positiebroek, en nog 2 oudere broeken die ik nog wel pas. Ik ben namelijk de afgelopen anderhalf jaar redelijk afgevallen, en ik heb een paar broeken bewaard gelukkig
Ik was al het bokje bij 11 weken Ik adviseer iedereen trouwens om geen grotere kleding te kopen maar specifiek zwangerschapskleding (zeker voor broeken). Grotere kleding staat nooit echt goed!
hoi, ik ben nu 12weken zwanger van de 2e! maar nog geen zwangerschapskleding nodig eigenlijk.. me broeken kunnen nog goed dicht.. zal binnekort wel komen hoor haha!
Draag eigenlijk nog steeds geen grotere maat... buik zit heel hoog dus alle broeken gaan nog dicht... Verder lekker jurkjes aan in eigen maat die meerekken...
Vanaf week 10 heb ik al een zwangerschapsbroek aan! Er ging er namelijk geen 1 meer dicht! Truitjes gaat nog wel (stretch, of soms een maatje groter). Had ook al wel erg vroeg een buikje hoor...
Ik was ook veel afgevallen en heb die broeken bewaard voor als ik zwanger zou worden. Maar lees dus dat die niet echt goed gaan zitten. Ik verheug me er stiekem op om positiekleding te dragen. En een dikke buik te krijgen. HEt is mijn eerste dus allemaal erg spannend.
Bij mijn eerste zwangerschap kon ik mijn broeken met 12 weken niet meer aan, nu is het even afwachten
Hier pas tegen de 20 weken dat ik positiebroeken en rokken nodig had. De rest draag ik allemaal normale kleding: de wat langere shirts enzo... mijn buikje stelt niet zo heel veel voor namelijk, terwijl de VK zegt dat we wel mogen rekenen op een 7-ponder, :-D We zullen zien....
Ik heb met 18 weken mijn eerste positiekleren gekocht. Paste nog wel mijn gewone kleren, maar idd die positiebroeken zitten gewoon heerlijk! Ik was wel in het begin zo'n 7 kg afgevallen, maar tegen de 18 weken weer op mijn begingewicht. Toen begon er ook pas echt een klein buikje zichtbaar te worden.