welke week grotere kleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hallo meiden

Ben benieuwd naar jullie ervaring

In welke week begon jullie buik te groeien? Zodat je grotere kleding moest dragen?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    in week 8 paste ik mijn broeken al niet meer. dit is mijn tweede zwangerschap. Volgens mij bij de eerste was het een week of 12

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik pas nu sinds een week of 3 mijn broeken niet meer, truien lukt nog wel, ik ben nu 14 weken zwanger en je begint net een buikje te zien, het is mijn 1e zwangerschap :)

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bij de eerst zwangerschap bij de 20 weken me eerste positiebroek nu vanaf de 7 weken soms maar kan ook me eigen kleding aan maar vind positie gewoon lekker zitte :)

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Ik paste al na 11 weken mijn broeken niet meer. Na 13 weken ineens weer wel. Nu ben ik ruim 17 weken zwanger en positiekleding zit nu lekkerder, maar ik krijg mijn kleren nog wel dicht.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

met 7 weken broeken en veel truien enzo pas ik nog wel maar heb wel langere shirts aangeschaft, alles werd wat te kort.

7. Ellen291982

Positiekleding zit dus lekker. Heb ik tenminste een leuk vooruitzicht :D

8. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Met ongeveer 14 weken had ik mijn eerste positiebroek aangeschaft en dat vond ik een beetje aan de late kant, want had de afdrukken in mijn buik staan.

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Met mijn eerste zwangerschap droeg ik vanaf 10wk positiekleding, het zat veel lekkerder.
    Nu vanaf week 8. Ik kon toen mijn eigen kleren nog wel dicht krijgen, maar het zat me niet lekker meer.

Nu pas ik echt niets anders meer.....

gr. Mayke

10. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik draag vanaf 9 weken positiekleding, ik draag ook nog wel eens mijn oude broeken maar dan met een elastiekje door het knoopsgat ;)

Maar positiekleding zit véél lekkerder :)

11. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Bijna vanaf het begin zijn mijn normale broeken steeds strakker gaan zitten, maar pas sinds een week of 3 - 4 heb ik broeken aan de kant kunnen leggen.
    Ik heb nu 1 positiebroek, en nog 2 oudere broeken die ik nog wel pas.
    Ik ben namelijk de afgelopen anderhalf jaar redelijk afgevallen, en ik heb een paar broeken bewaard gelukkig :)

12. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik was al het bokje bij 11 weken
    Ik adviseer iedereen trouwens om geen grotere kleding te kopen maar specifiek zwangerschapskleding (zeker voor broeken). Grotere kleding staat nooit echt goed!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    vanaf 9 weken

14. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    hoi, ik ben nu 12weken zwanger van de 2e! maar nog geen zwangerschapskleding nodig eigenlijk.. me broeken kunnen nog goed dicht.. zal binnekort wel komen hoor haha!

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Draag eigenlijk nog steeds geen grotere maat... buik zit heel hoog dus alle broeken gaan nog dicht...
    Verder lekker jurkjes aan in eigen maat die meerekken...

16. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Vanaf week 10 heb ik al een zwangerschapsbroek aan!
    Er ging er namelijk geen 1 meer dicht! Truitjes gaat nog wel (stretch, of soms een maatje groter). Had ook al wel erg vroeg een buikje hoor...

17. Ellen291982

Ik was ook veel afgevallen en heb die broeken bewaard voor als ik zwanger zou worden. Maar lees dus dat die niet echt goed gaan zitten.

Ik verheug me er stiekem op om positiekleding te dragen. En een dikke buik te krijgen. HEt is mijn eerste dus allemaal erg spannend.

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Bij mijn eerste zwangerschap kon ik mijn broeken met 12 weken niet meer aan, nu is het even afwachten

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier pas tegen de 20 weken dat ik positiebroeken en rokken nodig had. De rest draag ik allemaal normale kleding: de wat langere shirts enzo... mijn buikje stelt niet zo heel veel voor namelijk, terwijl de VK zegt dat we wel mogen rekenen op een 7-ponder, :-D We zullen zien....

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb met 18 weken mijn eerste positiekleren gekocht.
    Paste nog wel mijn gewone kleren, maar idd die positiebroeken zitten gewoon heerlijk!
    Ik was wel in het begin zo'n 7 kg afgevallen, maar tegen de 18 weken weer op mijn begingewicht. Toen begon er ook pas echt een klein buikje zichtbaar te worden.

Deel Deze Pagina