De eerste keer denk ik met 10-12 weken. Nu al wat eerder... Ik heb al een flinke buik, wil graag tot 12 weken wachten met vertellen op mijn werk, maar of dat gaat lukken? Ben nu 11 weken, nog even volhouden...
Week 6 kon mijn broek nog wel dicht maar drukte te hard op mijn buik en dat deed zeer. Dus vanaf week 6 zwangerschapsbroeken aangedaan
hoi, ik ben morgen negen weken zwanger, maar ik heb mij zwangerschaps broek al besteld via inernet hoor. mijn broeken zitten niet meer lekker en knellen. ben niet een van de dunste en mijn zus had dat ook al vroeg in de zwangerschap. maakt mij niet uit hoor wanneer, het moet gewoon lekker zitten, toch. liefs mies
bij mijn eerste zwangerschap droeg ik met 10 weken positiebroeken en met 12 weken truitjes. nu met mijn tweede zwangerschap draag ik sinds gister positiebroeken met 9 weken dus. ik krij mijn broeken net niet meer dicht nu en inderdaad positiekleding zit erg lekker.
Ik heb heel de zwangerschap m'n eigen kleding gedragen. M'n broek zat onder m'n buik, dus die kon nog gewoon dicht (al het gewicht zat echt in m'n buik) en truitjes rekken wel mee.
bij de eerste weet ik het echt niet meer Bij de 2e heb ik heerlijk in me eigen kleding gelopen tot ik ongeveer 22weken was en toen moest ik echt positiekleding kopen. Ik ben nogal voor de lage broeken/heupbroeken en ik moet zeggen volgens het rekengedoe ben ik net 4,5weken zwanger maaruh geef mij maar een heerlijke joging/trainingsbroek zit veel lekkerder
Bij een week of 13/14 geloof ik. Het is mijn eerste kindje. Ik koop gewoon echte positiekleding in mn eigen maat (er is tegenwoordig zat leuks te vinden, oa Mamalicious, Queen Mum, Noppies etc) en niet normale kleding een maat groter zoals je weleens hoort, dat vind ik echt geen porem, de hele pasvorm is er dan uit.
Ik heb al heel comfortabele rokjes en broeken gekocht met zo'n megabuikband, heerlijk! Maar eigenlijk prop ik me steeds weer in m'n ouwe jeans. Met de knoop los, dat wel. Maar ik wil liever nog niet dat mensen het zien en ik ben stevig van mijzelf, dus het valt ook nog niet op, maar met positiekleding aan ben ik bang van wel.
Julie noemen merken kleding, maar bij welke bekende winkels kan ik positiekleding kopen dat betaalbaar is?
Ze verkopen oa positiekleding bij: - H&M (betaalbaar, maar wel voornamelijk basic spul, ook online) - Esprit (ook online) - C&A (maar vind ik persoonlijk vaak truttig) - Miss Etam (zie C&A) Verder kun je online goed shoppen bij www.bellyfashion.nl. En er zitten uiteraard door heel Nederland zwangerschapsmodewinkels, gewoon ff googlen, succes!
Dat is balen van de c&a dat is de enige winkel die we zelf hebben hahaha! H&M heb ik altijd leuk gevonden ga zo alast eens rondsnuffelen al is het nog niet nodig. Maar is gewoon leuk Dankjewel voor de tips!
met mijn eeerste zangerschap had ik met 7 weken al last van te strakke broeken maar nu kan ik alles nog perfect aan.... al vond ik het niet makkelijk om posotikleding te kopen in het begin het zit dan vaak net niet.....
Van Esprit vind ik het nadeel dat ze maar tot maat 42 gaan. H&M heeft wel maat 44 en 46, maar vaak al uitverkocht.
Dan nog een vraag. Lees van mensen die voordat de 3 (kritische)maanden positiekleding moeten dragen. Ik weet niet hoe het bij jullie dan zit maar ik heb alleen mijn vrienden en ouders verteld dat ik zwanger ben. En na 3 maanden vertel ik het pas de rest. Als dat bij jullie ook zo is ziet iemand dan of jullie positiekleding dragen?
Hier net zo, lees mijn eerdere bericht maar even. Ik heb al heel leuke setjes in de kast hangen, maar toch zie je (of ik denk dat) dat het positiekleding is.
Zeker als het je eerste is, valt het vaak wel mee. Bij mij zag je het pas met een week of 13/14. Mocht je buik toch al opzwellen door bijv. je darmen, kun je proberen een elastiekje door het knoopsgat van je broek te doen, dan zit het net wat losser. Truien/shirts etc passen over het algemeen nog wel.
hoi ik ben nu 8 weken zwanger van de 2e en ook bij mij krijg ik de knopen niet meer dicht... dus heb nu alle positie kleren van zolder gehaald en hangen nu te drogen! je kan het al goed zien hahahaha, maar hou toch lekker nog even mijn mond laat ze maar gissen!
Nu 9 weken zwanger en broeken beginnen wel te knellen maar gaat nog wel. 'S avonds lekker de knoop los of in joggingbroek. Is mijn derde zwangerschap en je gaat het wel echt al zien, vooral darmen die opgeblazen zijn maar toch.....Zijn al twee mensen die het durfden te vragen, teveel aangekomen of zwanger..... Heb wel al zwangerschapsspul liggen maar zit nog niet echt lekker, is nog te ruim, dus klungel maar wat aan met lange vesten over losse knopen heen en zo!