Ja je moet ook maar net mensen hebben die durven te vragen. Ik vind het namelijk nooit netjes als mensen vragen of ik aangekomen ben (ben en echte jojo er kwa gewicht). Nu valt het meedat ik minder beledigd zou zijn omdat ik een goede reden heb om aan te komen. Ben benieuwd wanneer de boel bij mij niet meer past. Maar bedankt voor de tips met losse knopen enzo als nog net niet de positiekleding moet
Heb sinds gister voor het eerst een positiebroek aan naar het werk. Had het idee dat iedereen het dan meteen ziet, maar dat is echt niet zo (tenzij je natuurlijk in een superstrak naveltruitje loopt ) Met een elastiekje en een shirt dat daar overheen valt kwam ik tot nu toe een heel eind! (maar dit zit wel lekkerder )
Ik had het pas in week 18 ongeveer, tuinbroeken vindt ik nu lekker zitten. Want niet alle broeken vindt ik lekker zitten, dan is dat nog te elastische nog te groot en dan flubbert het zo. Soms voel je je daardoor echt moeder worden doordat je buikje en je broeken er aan moet passen Ik moet daar wel aan wennen hoor! Dus pas nog net in de auto Tip : bij Cen A hebben ze ook dat soort kleding. gr jacque en geniet er maar lekker van hoor, allemaal