Hoi dames, Ik heb af en toe het gevoel alsof de kleine tegen mijn schaambot aantrapt of tussen mijn benen gaat zeg maar, ik weet niet hoe ik het uit leggen! Moet ook vaak plassen. Zou dit indalen zijn? Of kan dat nog niet, ben zaterdag 29 weken! Het is een apart gevoel in ieder geval haha! Groetjes
zoals jij het vertelt lijkt me eerder dat de voetjes juist beneden liggen.... indalen gebeurd meestal vanaf week 31 maar kan ook nog veel later gebeuren... hoe het voelt? geen idee... mijn zoontje was helemaal niet ingedaald!
Ja dat denk ik maar heb net pretecho gehad en kleine lag met hoofdje naar beneden! Of kan het zo snel weer draaien haha
He wat ben ik een muts.. had ik helemaal niet gezien...! ikke namelijk ook 3 januari.... en deze ligt ook niet goed hoor.... eerst dwars...pretecho voeten naar benee... en volgens mij nu nog steeds..... Mn eerste lag al vanaf 20 weken naar beneden met t hoofdje!
Kan ook zijn dat hij/zij met t hoofdje tegen je schaambotje aan stoot.. Dit had ik namelijk rond de 29 weken.. T voelt echt alsof je schaambotje zwaar gekeusd is..
Ja dat heb ik ook...en dat voelt ook alsof er iets ineens in je blaas prikt... Dus ik denk dat het kan....maar volgens mij zakken ze eerst een stukje en dat kan een tijdje zo blijven voordat ze echt helemaal indalen en vast liggen. kijk maar eens in het boekje van de verloskundige, daar staan verschillende aanduidingen voor het "in het bekken liggen"