Hallo, ik ben nu bijna 9 weken zwanger van ons tweede wondertje. Het is heel onverwacht, ons zoontje is nu namelijk nog geen 5 maanden. 14 november heb ik de termijnecho en daarna willen we het toch wel op facebook zetten.. Nu zit ik alleen te denken hoe?! Ik wil eigenlijk een tekst vanuit ons, waaruit ook blijkt hoe blij we zijn met deze verrassing. Bij mijn zoontje hadden we de tekst; Onze liefde krijgt handjes en voetjes.. Deze keer kan ik echter nog niks vinden, iemand ideeen?
Ik heb 'hints' met bitstrips gegeven op facebook. Werd heel leuk ontvangen. Ik vind een echofoto best privé, dus wilde het niet daarmee bekend maken. Alhoewel er heel veel zijn die er wel voor kiezen natuurlijk.
super leuk idee zeg met die tekst van winnie the pooh! wat dacht je van een foto van je zoontje met een tekst er bij.. van schattig ben ik he? dat vinden mijn ouders nou ook! daarom over een paar maanden komt er nog 1 haha iets met een beetje humor!
1 klein ventje een groot wonder! Maar samen opgroeien is helemaal bijzonder! Of Trots en blij, want we krijgen er nog een wonder bij.