Beste forumleden, Binnenkort moet ik naar een gynaecoloog in de omstreken Geel, Diest of Herentals. Met wie hebben jullie een goede ervaring. Het betreft een eerste zwangerschap en ik ben net verhuist naar België van Nederland. Het liefste heb ik iemand die een scheur prefereert boven een knip en een vrouw. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes,
Geen ervaring maar hier mag je niet kiezen welke gyn je wil. Je gaat naar een ziekenhuis en krijgt er 1 toegewezen. Of bedoel je een verloskundige?
Je kan wel degelijk de gyn kiezen. hier gaan we niet naar een verloskundige mazr standaard naar een gyn . ts ik heb geen tips maar mijn gyn nu zei dat bijna iedereen afstapt van de knip tenzij echt nodig . Zoals vacuum verlossing of dreigend totaalruptuur
Gyn mag je idd kiezen, feit is wel dat de kans bestaat dat je vaste gyn er tijdens de bevalling niet is en dan zit je toch nog met een andere. Ik denk dat je vooraf tijdens de controlles kan aangeven dat je liever geen knip hebt, heb ik gedaan ivm pijnbestreiding werd aangekeken alsof ik gek was, en kreeg te horen "oh ja je bent nederlandse"