welke week kwam de misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marike, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Bij mij begon het met 6,5e week en werd pas minder toen ik de 30 weken gepasseerd was...al was het pas echt over na mn bevalling.

2. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij vandaag 5 weken en 5 dagen, het maagzuur begint weer.
    Ik ga wel b6 slikken, schijnt te helpen.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb vandaag pillen gekregen tegen de misselijkheid werd er echt gek van en heb nog een kleine rond kruipen

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook de dokter gebeld, hij belt me straks terug. moet nu al zoveel overgeven, en ben nog maar 6 wk..
    Hopelijk heeft hij iets wat goed helpt maar niet schadelijk is voor de baby..

5. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Bij de zwangerschap van ons zoontje was ik al misselijk voor NOD, ook de 2x toen ik zwanger bleek te zijn maar een mk kreeg, was dat het eerste symptoom. Gisteren op 9 DPO bekroop me weer hetzelfde misselijke gevoel en heb licht positief getest!

Uiteindelijk ben ik met precies 7 weken bij de zwangerschap van mn zoontje begonnen met overgeven en daar pas mee gestopt toen ik over de 16 weken zwanger was!

6. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid. Lijkt me geen pretje meiden, beterschap en hoop dat het gauw over mag gaan bij jullie!

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum Belgiƫ
    Ben morgen 8 weken en sinds deze week een 'onpasselijk' gevoel - beetje zoals wagenziek zijn. Iets eten en het is gelukkig voorbij.
    Hier niet echt maagpijn maar wel zodanige honger dat het pijnlijk wordt.

Deel Deze Pagina