Nou haha, dan hebben we alles wel gehad geloof ik. Er zijn 2 topics geopend met wat wel en niet kan qua kleding in de zomer.. Maaaaaaar, nu vraag ik me dus af wat alle zwangere vrouwen aan gaan trekken in de zomer? Ik vind de positie mode ( voor zover ik op internet kan vinden) niet erg uitgebreid en ook niet heel mooi, of je betaald je helemaal scheel, en dat is erg jammer geld als je niet al te veel hebt te besteden. Dus waar gaan jullie voor als je een mooie dikke buik hebt in de zomer?!
Haha dat is heel logisch en dat moet ook wel.. (opvliegers) maar als je toch dingen gaat doen, wil ik er wel leuk bij lopen, met een leuk jurkje of iets dergelijks.
Ik heb nooit veel zwangerschapskleding gedragen, alleen broeken. Verder gewoon jurkjes. Bijv van sapp. Ideaal en rekken prima mee. En de buik blijft er niet inzitten dus ik kan ze nnu nog aan!
In 2010 had je bij de Hema van die leuke lange shirts (al dan niet met print) Ik had er 1 met bloemen en tot aan het eind van de zwangerschap gedragen. Met broek of legging eronder en een leuke riem losjes om mn middel. Foto in mijn album (laatste foto) Ik hoop straks weer zoiets te kunnen dragen *duim, duim, duim!*
Mee eens denk dat ts geen kwaad ermee bedoeld maar voor vrouwen die lastig zwanger kunnen raken of zelfs helemaal niet, en juist hier praten zonder dat het over kinderen gaat is het misschien wel wat zuur.
@pinter: tja wis het niet goed.. gaat meer om de kleding dus dacht zet het hier neer bij de rest haha. Ja, ik ga ook niet een hele positie garderobe aanschaffen, maar vind t zo jammer dat je vaak niet écht leuke dingetjes hebt wat je gauw aan kan.. Maar was voor de rest gewoon benieuwd hoe jullie dit gingen doen en waar jullie de kleding kochten en wat. kan wel zwanger zijn maar betekend niet dat je dan niet zo mooie kleding aan kan. kijk er wel erg naar uit, de lente en zomer!
Oh ik wil hem best verplaatsen, is inderdaad geen verkeerde bedoeling. maar weet eerlijk gezegd niet hoe ik dit moet verplaatsen
oh maar ik bedoel het ook niet verkeerd hoor,lijkt me alleen leuker voor je topic omdat daar misschien meer zwangere dames actief schrijven. Je kunt dmv het uitroepteken een berichtje sturen naar een mod. Mijn tip voor zwanger zijn in de zomer(ik was hoogzwanger in de hete zomer van 2010) Koop een linnen broek! Ik kwam wat gewicht aan en met blote benen in een jurk schuurde ik mijn binnenkant van mijn bovenbenen kapot en kreeg hittebultjes daar(smakelijk he). Linnenbroek (wit) zat nog fijner dan een jurk of rokje. Shirts haalde ik van die katoenen van de H&M voor een tientje gewoon een maat groter.Leuke print en zat lekker luchtig.
Nee zo vat ik het ook niet op hoor.. helemaal niet! lief dat iedereen meedenkt hoe doe ik dat, zon uitroepteken? gewoon die wat er bij staat als je een reactie wilt sturen?!
Ik heb wat lange en wijde jurken hangen die ik wel aan kan. Verder heb ik op marktplaats wat zitten kijken, heb ik een korte broek aangeschaft en een soort tuinbroek/flodder dingetje haha. Verder heb ik nog een dunne lange broek liggen en een leuke groene lange positie broek, voor als het niet super warm is. Verder weet ik het niet. Is de eerste keer dat ik zwanger ben, dus zal wel kijken. Heb van gewone kleding nog wel korte broekjes liggen die van soepele stof zijn met een touwtje erin, dus die kan ik misschien ook wel aan. En verder gewoon hemdjes e.d.
mamalicious heeft wel leuke kleding vind ik! leuke broek met stoer tshirtje erop of een lekker jurkje die strak zit tot onder de borsten. Ik vind de prijzen wel meevallen. Mamalicious heeft 'normale' prijzen vind ik. 60 euro voor een broekje en 19.95 voor een shirtje vind ik nog te doen. Uiteraard koop ik ook niet al te veel. Ik rek liever nog even mijn oude kleding uit en koop daarna lekker nieuw
Ik heb net mn buikfoto's nog even bekeken en ohhhhhhhhhhhhhhh wat zou ik gruwelijk graag weer waggelend het einde van het jaar in waggelen. En dan natuurlijk met leuke kledingtips van hier!
Ah, leuk topic, ga ik volgen want ben zelf inspiratieloos haha! Nu gaat het nog wel om wat te vinden om aan te trekken. Tenzij ik er echt goed uit wil zien, dat lukt me dus niet meer heb ik 't gevoel . Ik moet eind augustus bevallen en ik kan niet tegen de warmte, zal nog afzien worden als het een keertje 30° zal zijn! Heb nog geen flauw idee wat ik zal aantrekken tegen de tijd dat het mooi weer is. Ik wil me niet blauw betalen aan positiekleding maar jammer genoeg is bijna alles wat hier te verkrijgen is echt heel duur en vind het nog niet eens zo mooi
Als het warme voorjaar gaat losbreken kijk ik wel even. Heb nog een catsuit liggen die vast wel meerekt. Valt me sws op, heb wel zwangerschapsbroeken maar kan nog steeds mijn gewone shirtjes aan. Vooral de basic shirts (en hempjes) van de Vero Moda zijn erg lang dus heel geschikt en niet duur. Wellicht als het echt nogwarm gaat worden da tik een korte broek haal, maar heb ook nog rokjes. En voor bij huis kan ik ook wel een shortje aan ofzo....
Erg leuke tips allemaal.. en de leuke schoentjes kunnen niet missen. ik heb allemaal vette HIGH heels in de kast, maar daar kan ik straks natuurlijk ook niet meer op lopen. of lopen jullie allemaal niet op hakken. vind 't altijd zo leuk staan, maar het moet straks een paar cm minder.
Ik heb voor de zomer alvast 2 jurkjes en een legging gekocht bij prenatal. Ook niet zo duur, 40 euro voor een jurkje en 15 voor de legging! Ze hebben ook effen kleurtjes of met bloemenprint.