Welke week?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tiets27, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He meiden,

    Misschien kunnen jullie me helpen.
    Ik ben nu 9wk3dg zwanger, spreek je dan van de tiende week of gewoon de negende week als je kijkt naar de ontwikkeling van week tot week.

    thanks, liefs tiets
     
  2. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    de 10e week dacht ik :D
     
  3. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, de tiende week. Net als met leeftijden. Als je baby een half jaar is, zit hij/zij in zijn of haar eerste levensjaar.
     
  4. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    yep de tiende week
     
  5. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oke, ik ben nu dus ook 9wk5dg zwanger.
    Ik zit nu dus ook in de 10e week... Is het dan ook zo, dat als ik in de 11e week zit straks ik dan al in de 12 week (eerste trimester) zit?

    Ik snap er werkelijk waar geen bal meer van :oops:
     
  6. anomiepje

    anomiepje Lid

    1 mei 2006
    44
    0
    0
    overijssel
    haha. heb hetzelfde.
    Ben er voor mijzelf uitgekomen door te zeggen, ben nu 10 weken zwanger en begin dus aan mijn 11 week, snap je het nog, ik nl. niet meer nu ik dit opschrijf, hahahah(hoezo blond)
    Ben beniewd naar de antwoorden, moeten we nu gaan kijken wat er in week 10 of week 11 gebeurt???
     
  7. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    in je 12de week zit je nog in je eerste trimester. eigenlijk precies wanneer je 3 maanden bent ga je je 2de trimester in.
     
  8. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja, de tiende week !

    Als je leest in een boek wat er in de tiende week allemaal gebeurt zal dat ongeveer aan het einde van de 10de week ook wel allemaal "gedaan" zijn. Babies die zo jong zijn ontwikkelen zich vrijwel identiek, daarom kunnen ze vrij precies vertellen hoe het er voor staat met je baby ! Super he !

    Ik ben al in mijn 38e week ... spannend ... Ik lees zaterdag weer wat er in week 39 allemaal gaat gebeuren ... niet zo veel meer denk ik, alleen wat reserve opbouwen in de vorm van een vetlaagje ... ;)

    Groetjes,
    Nikki F
     
  9. Sweetpee

    Sweetpee Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Maar soms staat er dan weer dit gebeurt in week 13. dan moet ik daar toch kijken??
    Toen ik 9w en 3d was was de kleine op schema volgens het ziekenhuis en dat klopte ook met de baby in week 9....
    Ikke ben het helemaal kwijt nu.
    Snap wel dat ik 13 weken zwanger ben en dus inde 14e week zit ;)
     

Deel Deze Pagina