Na 2 dagen cytotec alsnog curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door muisje14, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

#1 muisje14, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2012
    Maandag in zkh opgenomen, cytotec ingebracht, maar helaas tot 2x toe geen effect en vandaag alsnog curretage. Ik heb al tegen iedereen hier gezegd dat ik ruggeprik wil. Ik ben daar heel stellig in. En anders ga ik naar een ander zkh als dat moet. Ik heb mijn verdriet al gehad de afgelopen twee weken.

Ik heb hier al twee dagen gelegen met niks en dan er ook nog niet eens bij zijn..... Dat wil ik niet. Het is voor mij misschien amders omdat er geen embryo is, alleen een lege vruchtzak en weefsel

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Sterkte meis!

Ik heb vanmorgen de 1e serie pillen ingebracht.
    Hoop dat het wat gaat doen vandaag.
    Tot nu toe merk ik er niets van.

Mag ik vragen waarom je dat in het zh hebt gedaan en niet thuis?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt. *knuffel*

4. muisje14

Eindelijk half 12 mocht ik naar de ok, rond 12.15 is de ruggenprik gezet, deed echt geen pijn. Infuus in mijn hand deed meer pijn hoor.
    ik voelde wel wat gewroet, en ff daarna ook wel beetje buikpijn. Toen werd ik beetje misselijk en zweten, maar dat kwam omdat de onderdruk zakte naar 43!!!! Maar de anestesist spoot ff wat in en hup ik voelde me weer goed. Toen nog naar de verkoeverkamer. Daar moest ik wat langer wachten omdat er op de verpleegafdeling niet veel mensen waren ivm pauze. Maar om 13.50 uur was ik weer op de afdeling terug.

Al met al is het me wel meegevallen, maar de impact zal nog wel komen

5. muisje14

@runner, het beleid van dit zkh is dat het hier gedaan wordt ivm evt flink bloedverlies

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Sterkte meis met dit een plekje geven.
    Ben je nu wel weer thuis?

Vind het beleid van jullie zh niet verkeerd. Mijn man kon me gister nog net op tijd opvangen toen ik uit de douche stapte. Maar goed, vlak daarna kwam het vruchtje eruit en ging het weer een stuk beter en was het bloeden een stuk minder geworden.

7. muisje14

Ik ben sinds gisteravond weer thuis. Eerst moest de ruggenprik uitwerken en ik moest geplast hebben. Rond 20.00 uur lekker thuis

Ik bloed bijna niet (lichte menstruatie zeg maar) Bij de curretage zelf ben ik maar 5 cc bloed verloren dus dat ik niks.
    Nu heb ik wel last van mijn rug, maar dat komt door de ruggenprik

Deel Deze Pagina