Sea-band tegen misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door gigi86, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gigi86

gigi86 Lid

21 jul 2014
    24
    0
    0
    Haihaii,
    Misschien een goede tip tegen die verdomde misselijkheid. Bij de 1 zal het helpen en bij de ander niet.
    Ik ben nu bijna 7weken zwanger en voelde me al dik een week de hele dag door ziek en misselijk en heb sinds gister van die Sea-Bandjes (Netherlands | Sea-Band)
    en weet niet of het toeval is maar voel me echt stukken beter en de misselijkheid is meer op de achtergrond. Moet wel nog elke 2 uur iets eten anders gaat t fout:D
    Wie heeft er nog meer ervaring met deze bandjes? ;)

2. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb ze ook!
    Bij mij is het zo dat de misselijkheid niet weg gaat, maar dat het wel dragelijk is als ik die dingen om heb.
    Weet nog steeds niet of het tussen mijn oren zit, of daadwerkelijk helpt, maar voor 15e durfde ik die kans wel te nemen :p

3. gigi86

gigi86 Lid

21 jul 2014
    24
    0
    0
    Ja dat had ik dus ook.. Niet geschoten is altijd mis.. hihi
    Jij loopt ook al tegen die 12 weken aan, hoop dat t gwn lekker wegblijft daarna ;)
    Is dit je eerste zwangerschap?

4. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Nee, de tweede. Bij de eerste hield de misselijkheid ook op na het eerste trimester, dus ik heb goeie hoop. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker ;)

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen want ben tegenwoordig de hele dag en avond misselijk. Gisterenavond de hele avond boven de wc gehangen :(

Ik heb ze vanmiddag omgedaan, zou binnen enkele minuten moeten helpen maar helaas, hing net alweer hevig overgevend boven de wc dus ben bang dat ik niks aan die bandjes heb.:x

6. Merlijntje83

3 aug 2014
    62
    0
    0
    Den Bosch
    Ik heb ze ook! Het lijkt voor een deel te helpen. Ik moet nog steeds om de paar uur wat eten want zodra mijn maag leeg is dan wordt het weer erger, maar met de bandjes om lijkt het wel een stuk minder gelukkig :)

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ben tot de 17 weken misselijk geweest, ontdekte de sea bands pas met 14 weken en ze werkte super! Jammer dat ik ze niet eerder gezien had!
    Goede tip dus idd!

Deel Deze Pagina