wie heeft er ervaring met doptone?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marijke25, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hoi allemaal.'

vorige week ben ik bij de verloskundige geweest. hier was het hartje van mijn kindje heel duidelijke te horen.
    Omdat mijn vriend niet mee kon heb ik een Jumper doptone JPD100S4 gekocht om hem het hartje te latebn horen. We zijn een half uur bezig geweest met zoeken maar helaas niet gevonden.
    Heeft iemand ervaring met dit merk doptone?
    Ik zou graag jullie reacties ontvangen.

groetjes marijke

2. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Hoi,

Ik heb helaas geen ervaring met dat merk, zelf heb ik de angelsounds...heb je goed bij je schaambot gezocht? In het begin en nu soms nog steeds zit mijn kleine heel laag.

En heb je er ook iets van gel bij? Anders gewoon babyolie smeren dan geleid het wat makkelijker. Mijn ervaring is dat je het 's avonds, vlak voor het slapen gaan het beste kan horen.

Succes!

Groetjes

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    het zit nog heel diep, dus je moet zoeken bij je schaambeen.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    heb ook angelsounds, maar als tip iig: goed (heeel goed) insmeren. En laag zoeken. Bij mij hielp een volle blaas

5. Jompie

Jompie Niet meer actief

Ik heb het zelfde merk gekocht. En sinds week 11 hoor ik het hartje al. Nu komt de Beeb zelf naar boven gezwommen zodra ik gebind met zoeken. Bij mij werkt zonnebloem olie super. Wordt een beetje een smeerbole maar geleid erg goed. De eerste keer heb ik aardig moeten zoeken vooral omdat het nog erg laag lag nu gaat het al beter.