Welke Wellness/Sauna is een aanrader?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sulley, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ja deze !

Hopsatee vindt dit leuk.
  2. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    486
    28
    28
    Bussloo en veluwse bron zijn hier favoriet.

3. Jigsaw

Jigsaw Niet meer actief

Fort Beemster! Echt een geweldige sauna

4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.237
    4.464
    113
    Vrouw
    Wij gaan altijd naar Bronsbergen in Zutphen. Niet zo groot, lekker eten en fijne sauna's. Fijn buiten zwembad, verder en bubbelbad en een binnen bad. Om het uur opgietingen, sauna's tussen de 45 en 90 graden.

En super lief personeel, willen je overal bij helpen.

5. Liefje91

Liefje91 Actief lid

20 apr 2016
    220
    100
    43
    Amersfoort
    Veluwsebron! :)

6. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    473
    290
    63
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. Heb een aantal verschillende gezien waaronder ook de Elysium, Veluwse bron en Bussloo maar die hebben geen badkledingdagen op de dag dat ik wil gaan. Het word dus de Zwaluwhoeve of Sanadome :)

7. Riley

Riley Niet meer actief

Ik weet niet waar je woont maar net over de grens in Bochelt (duitsland) is Bahia, ook een hele fijne sauna! Ze hebben ook badkledingdagen!

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Veluwse bron en fort Beemster kom ik als ik uitgebreid wil chillen, voor 'even snel tussendoor' kom ik regelmatig in saunadrome in Putten. Is kleiner, maar goede sfeer en goed restaurant!

9. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    473
    290
    63
    Heb inmiddels een heerlijke dag in Sanadome gehad. Was wat huiverig vanwege recensies over een verbouwing maar heb echt 10 uur lang genoten daar. Had een lekker boek mee en ben helemaal bijgetankt. Ik vind Sanadome een zekere aanrader! Volgende keer wil ik Veluwse bron proberen

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Klinkt heerlijk @Sulley !
    Wat goed dat je dat ‘gewoon’ doet! En ik denk dat dit een hele goede keus was, wilde je de Zwaluwhoeve al afraden, maar toen was je al geweest :D

Deel Deze Pagina