Met superstip op 1: Devarana in Den Bosch. Zo schoon en luxe en fijn, geen gestunt met prijzen dus ook geen busladingen met mensen. Heerlijk... ik heb er alweer helemaal zin in.
Ik vond zelf de Wellnessboot in Mill erg leuk. Ford Resort Beemster vond ik erg schitterend, wij waren daar en toen was het ook lekker rustig. Zeer mooi saunacomplex. Spa Sereen en Spa Zuiver vond ik ook erg lekker. Zwaluwhoeve vind ik iets te druk, alhoewel het er wel heel mooi is.
Mijn favorieten zijn De Veluwsche Bron en Bussloo. Allebei ruim van opzet, goed verzorgd en fijne sfeer. De zwaluwhoeve vind ik persoonlijk niet prettig (erg druk). Maar het is natuurlijk maar net waar je van houdt. Als je toevallig naar Bussloo gaat, mag je me wel even een pb sturen. Ik heb 2 cadeaukaarten liggen voor een gratis entree, die je voor weinig mag overnemen (of ruilen voor andere kaarten). Wij gaan hier op korte termijn geen gebruik van maken omdat we geen oppas hebben. In het weekend kunnen ze wel naar opa en oma (wonen ver weg), maar de kaarten zijn alleen doordeweeks geldig.