Welke werkbank hebben jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LA85, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben aan't kijken voor een werkbank voor mijn zoontje (wellicht voor als hij jarig is deze winter). Er is alleen zóveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie :cool: Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar een houten werkbank, en dan liefst eentje die niet belachelijk duur is :p
    Ik wil graag een waar hij ook schroeven in kan draaien etc.

Welke werkbank hebben jullie voor jullie kleintje(s) en zijn jullie er tevreden over? :)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik lees even mee (voor Sinterklaas :p)

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    wij hebben deze nu 1 jaar in huis, vorig jaar voor de verjaardag gekregen en het is echt een succes, word heel veel mee gespeeld!
    Bosch Werkbank | Intertoys

zoon weet (inmiddels) ook dat hij alleen mag zagen en timmeren op zijn werkbank ipv de zaag in onze bank zetten ofzo :D

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
  5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn zoontje heeft één van Ikea voor zijn 3e verjaardag gehad.

DUKTIG Werkbank - IKEA

Leuk werkbankje, maar er wordt maar weinig mee gespeeld. Er zit een bankschroef bij, en een wandbord. Daar kunnen haakjes in waar gereedschap aan kan. Verder kun je er niet zo veel mee. De pootjes zijn in hoogte verstelbaar.

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Home Cars BricoloKinderwerkbank.nl ...zoontje heeft deze voor z'n tweede verjaardag gekregen en wordt regelmatig mee gespeeld, als automonteur en als papa gaat klussen pakt ie z'n boor erbij.

Deel Deze Pagina