Ik ben aan't kijken voor een werkbank voor mijn zoontje (wellicht voor als hij jarig is deze winter). Er is alleen zóveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar een houten werkbank, en dan liefst eentje die niet belachelijk duur is Ik wil graag een waar hij ook schroeven in kan draaien etc. Welke werkbank hebben jullie voor jullie kleintje(s) en zijn jullie er tevreden over?
wij hebben deze nu 1 jaar in huis, vorig jaar voor de verjaardag gekregen en het is echt een succes, word heel veel mee gespeeld! Bosch Werkbank | Intertoys zoon weet (inmiddels) ook dat hij alleen mag zagen en timmeren op zijn werkbank ipv de zaag in onze bank zetten ofzo
https://www.conrad.nl/nl/bosch-werkbank-groen-1365844.html?WT.mc_id=gshop&gclid=CLWo54-bkMgCFYsEwwodFSIDkA&WT.srch=1 Wij hebben deze vorig jaar voor zijn 3de verjaardag gegeven. Hij doet er alleen niks mee. Heel af en toe pakt hij wat als papa gaat klussen. Maar dat komt ook niet van voor
Mijn zoontje heeft één van Ikea voor zijn 3e verjaardag gehad. DUKTIG Werkbank - IKEA Leuk werkbankje, maar er wordt maar weinig mee gespeeld. Er zit een bankschroef bij, en een wandbord. Daar kunnen haakjes in waar gereedschap aan kan. Verder kun je er niet zo veel mee. De pootjes zijn in hoogte verstelbaar.
Home Cars BricoloKinderwerkbank.nl ...zoontje heeft deze voor z'n tweede verjaardag gekregen en wordt regelmatig mee gespeeld, als automonteur en als papa gaat klussen pakt ie z'n boor erbij.