Hoi, mijn oudste nu 2,5 die was eerst altijd gek op woezel en pip, ik merk nu dat hij er een beetje op is uitgekeken, (behalve niet op zijn knuffels) haha, maar bijvoorbeeld de film Frozen vind hij dus geen bal aan, hebben jullie nog leuke film ideeen? of komt het fan-worden-van pas als ze ouder zijn?
Mijn zoontje is helemaal weg van Umizoomi, Buurman&Buurman, Bubble Guppies en het zandkasteel.. geen films dus, maar als iets van dit opkomt is het feest!
Brandweerman sam, casper en emma en jammer genoeg ook weer bumba. Heeft misschien een jaar niet meer naar bumba gekeken en ineens wilde hij weer bumba zien.
Films zijn aan mijn kinderen ook niet echt besteed , ze hebben liever korte afleveringen van verschillende series of tekenfilms op netflix bijv Julius Jr , of groente sprookjes , Alleen mijn dochter is echt fan van de meisjes sprookjes films
Masha en de beer, en Casper en Emma voor mijn 3 jarige en dan vooral een aflevering van Casper en Emma die word hier achter elkaar grijs gedraaid.
Mijn jongste dochter kijkt graag naar Prinsessia, mijn oudste dochter is helemaal lijp van Ninjago Masters of Spinjitzu.
Zoonlief van bijna 4 is helemaal fan van Dora. We kunnen het ook terugkijken, dus dat wil hij regelmatig. Dora en Boots zijn regelmatig ook in huis aanwezig. (denkbeeldig) Dan doet hij even een stap opzij om Dora voorbij te laten gaan. Of hij gaat een beetje aan de kant in de douche, want Dora en Boots moeten ook douchen.
Hihi grappig Grietjen Hier oa Blaze, Cars, peppa pig, Sofia, Jake en de nooitgedacht piraten, Buurman en Buurman, bubblejet guppy. En vast nog meer hihi kan er even niet op komen
Zandkasteel, maar wordt minder. Nijntje bij vlagen, Bumba was heel leuk, maar nu niet meer zo. Nu wil ze vooral graag Kindertijd kijken op zappelin, zijn allemaal korte losse filmpjes. vooral de filmpjes waarin andere kindjes alledaagse dingen doen zijn een hit (zomer met papa, Abi, hier slaap ik, een kind zoals jij en ik). De kwaliteit is soms niet zo hoog, maar het is qua geluid een stuk beter uit te houden dan die programma's met cartoonstemmetjes of foute liedjes!
Hier nu net ontdekt Angelina Ballerina. Het verschuift hier ook een beetje van Nick jr. naar Zapp kids/KRO kindertijd. Sesamstraat begint ze ook een beetje leuk te vinden nu.
Tussen 2.5 en 3.5 jaar was het alleen Brandweerman Sam, zijn ook naar de theatershow geweest, en nu vindt hij een hoop leuk maar vraagt het meest om Minions/Verschrikkelijke Ikke, Paw Patrol, Dora.
Mijn zoontje(3) is momenteel enorm fan van Thomas de Trein, en verder treinen/treintjes in het algemeen. Sinds dat ie 3 is. Daarvoor van Buurman&Buurman. Mijn dochter(6) Frozen, Minios, paarden, playmobil, Lego Friends, (baby)poppen.
Blaze en de monsterwielen, Blaze en de monsterwielen en Blaze en de monsterwielen.... 😏 Hij heeft laatst een stukje van Cars gezien, vond hij ook erg leuk. Hoera, afwisseling!
Hier zijn de absolute favorieten woezel en pip en frozen bij de jongste. De oudste lijkt alweer van frozen af te gaan, maar heeft nu verder niet echt favorieten meer. Toen ze jonger was was ze gek op pieter post..... En schiet me nu te binnen, op ned 3 laten ze snoopy zien tussen de middag, vind ze erg leuk!
Dochter van drie: Oscar's oasis en Larva zijn beide favoriet Verder kijkt ze veel met haar broers mee: super 4 enz.