waar is jou kindje fan van? (film/animatie)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Apart, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apart

Apart Actief lid

19 apr 2015
    125
    0
    0
    Nederland
    Hoi, mijn oudste nu 2,5 die was eerst altijd gek op woezel en pip, ik merk nu dat hij er een beetje op is uitgekeken, (behalve niet op zijn knuffels) haha,

maar bijvoorbeeld de film Frozen vind hij dus geen bal aan, hebben jullie nog leuke film ideeen? of komt het fan-worden-van pas als ze ouder zijn?:)

2. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Pingu. Staat op Netflix.
    En verder vindt ze de banana song van Minions leuk.

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn zoontje is helemaal weg van Umizoomi, Buurman&Buurman, Bubble Guppies en het zandkasteel.. geen films dus, maar als iets van dit opkomt is het feest!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Brandweerman Sam.... tot vervelens aan toe

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Brandweerman sam, casper en emma en jammer genoeg ook weer bumba. Heeft misschien een jaar niet meer naar bumba gekeken en ineens wilde hij weer bumba zien.

6. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Films zijn aan mijn kinderen ook niet echt besteed ,
    ze hebben liever korte afleveringen van verschillende series of tekenfilms op netflix bijv Julius Jr , of groente sprookjes ,

Alleen mijn dochter is echt fan van de meisjes sprookjes films

7. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Masha en de beer, en Casper en Emma voor mijn 3 jarige en dan vooral een aflevering van Casper en Emma die word hier achter elkaar grijs gedraaid.

8. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Paw patrols!

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mijn jongste dochter kijkt graag naar Prinsessia, mijn oudste dochter is helemaal lijp van Ninjago Masters of Spinjitzu.

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Zoonlief van bijna 4 is helemaal fan van Dora. We kunnen het ook terugkijken, dus dat wil hij regelmatig.
    Dora en Boots zijn regelmatig ook in huis aanwezig. (denkbeeldig) Dan doet hij even een stap opzij om Dora voorbij te laten gaan. Of hij gaat een beetje aan de kant in de douche, want Dora en Boots moeten ook douchen.

11. susy26

susy26 Niet meer actief

Hihi grappig Grietjen

Hier oa Blaze, Cars, peppa pig, Sofia, Jake en de nooitgedacht piraten, Buurman en Buurman, bubblejet guppy. En vast nog meer hihi kan er even niet op komen

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Zandkasteel, maar wordt minder. Nijntje bij vlagen, Bumba was heel leuk, maar nu niet meer zo. Nu wil ze vooral graag Kindertijd kijken op zappelin, zijn allemaal korte losse filmpjes. vooral de filmpjes waarin andere kindjes alledaagse dingen doen zijn een hit (zomer met papa, Abi, hier slaap ik, een kind zoals jij en ik). De kwaliteit is soms niet zo hoog, maar het is qua geluid een stuk beter uit te houden dan die programma's met cartoonstemmetjes of foute liedjes!

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Blaze en Paw Patrol. Maar Lollyfantenfilm vindt hij ook helemaal te gek (hij wordt in november 4)

14. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier nu net ontdekt Angelina Ballerina. Het verschuift hier ook een beetje van Nick jr. naar Zapp kids/KRO kindertijd. Sesamstraat begint ze ook een beetje leuk te vinden nu.

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tussen 2.5 en 3.5 jaar was het alleen Brandweerman Sam, zijn ook naar de theatershow geweest, en nu vindt hij een hoop leuk maar vraagt het meest om Minions/Verschrikkelijke Ikke, Paw Patrol, Dora.

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn zoontje(3) is momenteel enorm fan van Thomas de Trein, en verder treinen/treintjes in het algemeen. Sinds dat ie 3 is. Daarvoor van Buurman&Buurman.

Mijn dochter(6) Frozen, Minios, paarden, playmobil, Lego Friends, (baby)poppen.

17. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Blaze en de monsterwielen, Blaze en de monsterwielen en Blaze en de monsterwielen.... 😏 Hij heeft laatst een stukje van Cars gezien, vond hij ook erg leuk. Hoera, afwisseling!

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Billy en Bambam,Musti en Nijntje zijn hier favoriet.

19. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier zijn de absolute favorieten woezel en pip en frozen bij de jongste.
    De oudste lijkt alweer van frozen af te gaan, maar heeft nu verder niet echt favorieten meer. Toen ze jonger was was ze gek op pieter post..... En schiet me nu te binnen, op ned 3 laten ze snoopy zien tussen de middag, vind ze erg leuk!

20. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Dochter van drie: Oscar's oasis en Larva zijn beide favoriet
    Verder kijkt ze veel met haar broers mee: super 4 enz.

Deel Deze Pagina