Welke werkdagen zijn fijner?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik zou ook voor de woensdag vrij kiezen dan. Ook omdat op woensdagmiddag vaak de kinderfeestjes zijn, zwemlessen e.d.

Overigens werk ik 5 dagen per week, van 08:30-12:30 uur en vind dit heerlijk!

2. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik zou dan graag de woendag vrij willen zijn.
    Breekt de week voor mij als zowel mijn kinderen. Als ik 4 dagen achter elkaar buitenshuis zou gaan werken.. dat zouden mijn kinderen niet trekken.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man is op woensdag vrij, ik op vrijdag. Ik vind de vrijdag heel fijn, als er iets te doen is op school is dat op vrijdag. Op woensdag zijn vaak de feestjes. Als ik op woensdag moet werken en mijn man is lekker vrij, ben ik wel eens jaloers, want ik moet dus 4 dagen achter elkaar werken en het lijkt me heerlijk om tussendoor een dagje vrij te zijn :)

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ben op de woensdag vrij, maar zou graag de vrijdag vrij willen zijn….Woensdag ben ik me er teveel van bewust dat ik "morgen" weer aan het werk moet.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou de wo vrij houden ivm schoolgaande kinderen.

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    ik zou ook voor ma-di-do-vrij gaan, even een break tussendoor, en even de batterijen opladen voor de tweede helft. :)
    en tja als je standaard op die dag bijvoorbeeld de boodschappen doet, het huishouden en administratie dan hoef je misschien hooguit vrijdagavond nog een keer weekendboodschappen en stofzuiger door de hut halen, maar dan heb je het hele weekend lekker voor je man en de kids :)

Deel Deze Pagina