Wie heeft er tips? Ik wil een hekje voor zowel boven als onderaan de trap. Het moet niet open te maken zijn door een straks ondernemende peuter, maar als het even kan breek ik er liever zelf ook mijn vingers niet op. Welke hebben jullie?
Wij hebben boven een Prenatal hekje zilverkleurig. echt niet open te maken door onze technisch mannetje.
Neem in elk geval 1 die je moet vastboren in de muur!!! Ik heb een klemhekje bij de woonkamer(die je tussen de kozijnen moet vastdraaien) wat een drama ding zeg! Hij is er al een paar keer tussenuitgegleden als er veel druk tegenaankomt. Boven heb ik een houten, systeem dat je een knopje moet indrukken en dan kan je de klem omhoog trekken. Ik wou perse zo een hebben. Heb hem toen bij ikea gekocht in de plundra voor 15 euro ?
Hier wel klemhekjes en nog nooit problemen mee gehad.. Wij hebben lindam klemhekjes en die krijgen ze echt niet open, zelfs mijn neefje van 8 krijgt hem niet open..
wij hebben hier een oprolbare, vind ik zelf wel fijn werken, neemt ook niet veel plek in als je hem niet nodig heb
Hier deze A3 Products Safety Door | A3 Products Traphek Safety Door | Baby-Dump en die krijgt ze voorlopig echt nog niet open.
wij hebben ook het oprolhekje egt een super hekje neem weinig ruimte in en ze krijgen hem niet zo maar open en je ken hem op slot zetten alleen jammer dat die zo duur is
Hier een metalen van de gamma, die moet je dus eerst een klemmetje indrukken en dan moet je het hekje een stukje omhoog tillen! En ook die krijgt mijn ni htke van 7 niet open. Als je eenmaal weet hoe die eerst is. Ie syper makkelijk maar dan nog heeft een jong kind er de kracht niet voor. Hij was helemaal niet zo duur er hadden hiervoor een. Houten van gamma met een grote klem bovenop maar die was zo kapot. IKEA wou mijn man niet dat was slechte kwaliteit.
Wij hebben ze van de prenatal waar je eerst een dingetje opzij moet schuiven en dan het hekje op moet tillen (zoiets)
Wij hebben het traphekje van de ikea PATRULL FAST Kinderhekje - IKEA Wij hebben hem in het bruin, want toen hadden ze nog geen witte. Fijn hekje, voor peuter niet open te krijgen, mama kan het gemakkelijk met 1 hand.
Ik heb ze toen bij praxis gehaald de houten is waardeloos gaat snel los... Heb nu een ijzere witte ook vna praxis en dies perfect en die gaat ook veel makkelijker open dan die houten...