Spyro, maar weet zo de verdere titel even niet. Super Mario galaxy, Mario Kart en de Wi Fit zijn ook super
ik ben ook wel benieuwd wat leuke spellen zijn. ik doe veel wii sport en zelda. mario kart is ook leuk vooral mijn neefje van 6 is er gek op.
Bigbrain academie wii sports. en dan voor al tennis boxen en bowlen en dat dan bij oefennignen want dan krijg je alemaal moeilijke dingen Ratatoeie is een leuk doe en vindt spel
de wii fit, en zelda is ook superleuk. zelf ben ik een echte harry potterfan dus ook dat spel bestaat uit mijn favo's alleen jammer dat het nederlands gesproken is en niet engels.
Ik had ook de paper mario, begreep er niks van haha. Moest steeds hele lappen tekst lezen, doodvermoeiend. Waarschijnlijk had ik de gebruiksaanwijzing moeten pakken, maar ik heb hem geruild voor een ander spel. Wij vinden Mariokart erg leuk en donkey kong om met mijn stiefzoontje van 8 te spelen. Verder hebben we hier nog iets van Sonic liggen en nog een één of ander kermisspel. Ik vind eigenlijk de kart alleen leuk. Oh Wiifit hebben we ook, heb ik twee keer gedaan...
wij zijn nu iedere avond aan het wii-sporten! Zelda is ook erg leuk! en mario kart ook! (met meerdere spelers). Vandaag krijgen we een nieuw sportspel binnen en carnival mini-golf, heeft iemand die? ben benieuwd of het leuk is!. Ik hou het hier ook in de gaten voor leuke tips!.
Wii fit en tennis, dat is echt het enige dat wij doen hier op de Wii. Vooral tennis, lekker met zijn 2tjes, en fanatiek dat we zijn
Wij hebben wii sports, vind ik erg leuk en wii play is ook wel grappig. Mario Kart is echt superleuk! Vooral met z'n 2-en. We hebben ook Mario & Sonic Olympics maar die valt tegen vind ik.