Wat is jullie ervaring met een babygym? ik ben aan het twijfelen tussen een baby gym en een schommelstoel, ik vind ze beide leuk maar erg prijzig en ik vraag me af waar de baby meer aan heeft?
Ruben is vanaf het begin af aan al helemaal weg van zijn gym! Elke ochtend speelt hij er een half uurtje mee. Bij ons is ie zijn geld dubbel en dwars waard geweest.
ik heb bij mijn eerste de babygym pas laat gekocht en achteraf best spijt van want hij vond hem helemaal geweldig nu heb ik hem vrij snel van zolder gehaald met de tweede en die vindt hem ook al erg leuk
ik heb ze trouwens beide een schommelstoel als wipstoel en een babygym maar de babygym was niet zo duur en vindt het makkelijk dat je die gewoon kunt gebruiken in de box of op een boxkleed op de grond
mijn probleem is een beetje dat ze allebei een beetje prijzig zijn die wat ik graag wil hebben. wat zou ik dan het best als eerst kunnen kopen het stoeltje of de gym?
uhm tja als je die schommelstoel ook als wipstoeltje gaat gebruiken dan zou ik voor het begin eerst die schommelstoel halen ik vind ze erg handig voor baby's babygym is vaak v.a. 3 maanden
ik zou een normale wipper nemen en niet zo'n dure schommelstoel en een babygym...deze kan je lekker met elkaar combineren ..dus in wipper onder de gym als "het " nog klein is om te kijken en eerste keer er tegen aan te tikken en daarna lekker onder de gym spelen en in de wipper uitrusten en het lijkt mij met de eerste hapjes ook makkelijker een wipper dan de schommel. wij hadden onze gym bij babywalz vandaan daar zijn ze niet zo duur..we hebben de inklapbare genomen dus makkelijk mee te nemen enne lees hier eens mee http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=