Hallo allemaal, vanwege een blessure aan mijn schouder zat ik te denken aan een luierrugtas ipv schoudertas. Wie heeft hier ervaring mee, zijn ze net zo goed aan de kinderwagen te bevestigen ed en welke gebruiken jullie dan? Ik ben totaal nieuw in de babywereld dus weet niet zo goed waar ik op moet letten. Ik heb een Maxicosi Mura. Alvast bedankt!!
Je kunt wel even googlen op luierrugtas... Veel modellen die ze neutraal of voor bijvoorbeeld de papa maken zijn veel 'praktischer' in gebruik en in sommige gevallen dus op je rug te dragen. Wij hebben wel een met hengsels en een schouderband van Babymel ( de black gloss tote ) en speciale straps om 'm mee aan de wandelwagen te bevestigen. Ideaal... Ik heb 'm nog niet echt in gebruik, maar ik zal de tas toch het meest aan de wagen hebben hangen of aan de hengsels beet hebben. Ik wil sowieso nooit iets op mijn rug of met mijn schouders dragen... Liever in de hand of zoals een handtas bovenaan mijn arm zeg maar... Alle babymel tassen hebben overigens die speciale straps voor aan de wagen. Succes!
Wij hebben een rugzak (een gewone) als luiertas. Genoeg ruimte erin, draagt fijn en als we hem aan de wagen hangen, dan hang ik hem aan van die buggy hooks. Maar wij gebruiken de wagen eigenlijk nooit buiten de deur, dan gebruiken we de draagdoek.
Maar ik zou ook even afwegen hoe erg je blessure is. Zo'n luiertas ( gewoon een simpele) weegt helemaal niet zo veel. Een paar luiers, een hydrofiel, setje kleding, doekjes. Het is allemaal niet zo zwaar.