Speentjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AnnaB, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hebben jullie speentjes in huis? Zo ja hoeveel en wat voor soort?

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik speentjes heb gekregen. En dat ik uit de dozen ook speentjes heb getoverd... ik me nu echt wezenloos schrok dat ik rond de 20 speentjes heb!!! Beide kinderen hebben ze niet gehad! Ga ervanuit dat deze ze ook niet wilt!!! Tis echt uhm... TE veel ofzo...

2. fafje

fafje Niet meer actief

tis wel handig iets in huis te hebben, ik had ook speentjes ut dozen, had er maar 2...bibi en difrax (die vodn ie ehct ranzig)

heb het vanaf week 3 nodig gehad, ivm krmapjes...en daarna reflux...dus echt om af te leiden van de pijn...

Daarna heb ik pas speentje sbij gekocht, want met slapen troostte het hem enorm..
    Nu wilt hij geen seen meer, is nooti een ehct spenenkind geweest, heb het nooit zomaar overdag aangeboden ofzo...

tja je kan het bewaren, weggeven wat je wilt toch

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik had er 2 uit een aventpakket, die heb ik eerst geprobeerd toen het nodig was en daar toen van bij gekocht. Als hij ze niet had gewild had ik daarna wel een ander soort gekocht.

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb er 4 gekocht, leuke aanbieding dus waarom niet.
    Ik ben niet van plan om het gelijk zomaar aan te bieden, maar het zou weer typisch zijn voor ons om een speentje als laatste redmiddel te zien en dat het dan midden in de nacht is of op een tijd dat er geen winkel meer open is.

Dus gewoon uit voorzorg een pakje in huis gehaald.

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik vind een paar dat ik denk van ja oke moet kunnen... maar was de kast aan het opruimen en schrok er best wel van hihi

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik had ook speentjes gekocht met zo'n platte onderkant dental geloof ik. en had eentje die helemaal rond was. nou meneer wilt dus alleen die ronde en die met platte onderkant dus niet. zit ik dan met 5 spenen haha.. heb nooit gelet op het verschil!

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heb hier de speentjes van Bibi. Oudste wilde geen speen, die had haar duim....Jongste heeft veel speentjes gehad i.v.m. reflux en darmklachten. Nu heeft ze 'm alleen nog in bed

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben er 5 in huis die we ook gebruiken.
    Ook eentje van Difrax uit de Felicitas maar dat vond ik een onding, Milan moest hem ook niet.

Hebben er eentje in de babykamer liggen, 2 in een spenendoosje aan de kinderwagen en eentje in de box.
    Zo heb ik er altijd eentje bij de hand. :)
    Gebruik trouwens Bibi spenen.

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had er 2 van BAMBAM, nou wat een verschrikking, ze zijn veelste groot voor mijn dochter. Met kokhalsen en een verdrukte neus tot gevolg!
    Nogsteeds trouwens en ze is helemaal niet bijzonder klein ofzo.
    Ik heb vrij snel andere speentjes gehaalt van MAM dacht ik dat ze waren (staat nergens meer op).
    Ze zijn schattig om te zien en veel beter kwa maat, ook maakt het niet uit of ze omgekeerd zitten.
    Mijn dochter is er nogniet in het bijzonder dol op, als ze wil zuigen wil ze eten en maakt een speen haar juist boos en aan het huilen. :D lol

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wauw 20 ? Ik heb er pas 1 ( uit de prenatal doos ) wil er nog wel 2 bij gaan halen.
    Levi pakte alleen bibi, dus hoop dat deze dat ook doet.

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ja ik heb echt schandalig veel :O

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hadden er een paar gekocht en in die gratis dozen zaten er ook een paar maar ze moet ze niet dus heb nu 10 ongebruikte spenen liggen.
    ze moet kokhalzen van de speen.

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er ook een stuk of 5 (ook uit dozen en gekregen, Bibi en Difrax) maar onze meid vind er niets aan. Ik bied het ook maar zelden aan omdat ze borstvoeding op verzoek krijgt dus zoeken = eten.

Deel Deze Pagina