Ik ben helemaaaaal niet thuis in de baby wereld en heb helaas ook geen vriendinnen, collega's of kennissen die mij tips kunnen geven. Ik ben opzoek naar leuke baby winkels of ketens in omgeving Utrecht. Denk aan Baby park, Prenatal en Baby dump. Dit zijn gelijk de enige 3 die ik ken. Kan me niet voorstellen dat dat de enige 3 zijn... Liefst een grote winkel waar ze van alles wat hebben, denk aan wagens, kamertjes, kleertjes, en de rest van de uitzet want ik moet namelijk alles nog aanschaffen. Als iemand leuke tips heeft dan hoor ik dat graag Mag trouwens ook in de buurt van Den Bosch aangezien ik daar vaak ben.
Utrecht: Babalade, Babykoop, An Apple a day, De knappe gans Zou je juist aanraden vooral bij zelfstandige winkels te kopen ipv ketens (die verdienen genoeg)
Babypark is ook een grote winkel, ook online, zit in ieder geval in Gouda, misschien ook in Utrecht. Hier hebben wij ook wagens geprobeerd.
Babalade is zo leuk. Ben daar laatst een keer geweest. Ze hebben zoveel leuke en mooie kwaliteit spulletjes.
Ik vind in Den Bosch: Moeders Mooiste een heel leuke babywinkel. Wel duur maar ook echt aparte spullen. Zit in de Vughterstraat, en daar zit ook nog een Noppies winkel waar je dan ook langs kan gaan en nog twee andere babywinkels!
Hier juist vanuit regio den bosch naar Babykoop in Utrecht geweest om onze kinderwagens te kopen. Echt super service daar! Zou daar dus zeker even langs gaan (ook al moet ik zeggen dat ik het niet heel uitnodigend vond om naar binnen te gaan, het straatje zegmaar, maar dat is mss persoonlijk)