Patronen zelf dingen naaien

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marley, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ik wil samen met mijn moeder proberen zelf dingen te naaien voor de babykamer, bijvoorbeeld hemeltje voor wieg, boxkleed etc.
    Ik kan alleen nergens patronen vinden. Weet iemand hoe ik hieraan kom.
    Ik ben niet zo handig en ervaren dat ik het uit mijn hoofd zou kunnen, dus voorbeeld is handig! ;)

2. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Hallo!

Ik kwam vanochtend deze site tegen: Sewingroom Miss Little

Ik ben nog maar pas zwanger, dus ben nog niet aan het naaien toe (wil mee wachten tot na het eerste trimester)

Er staan leuke dingen op, wie weet ook voor jou?

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Sommige dingen zijn patroonloos te maken. Bv. een boxkleed, dat is zo 'recht toe, recht aan', daar is een patroon zo ongeveer zinloos voor ('t is gewoon een vierkant/rechthoek naaien in de juiste maat). ;)

Verder vind je wel vrij veel op internet. Op Hobbydoos (met bekende voor- en achtervoegsels) vind je wel iets en ook op deze site, bv. in het naaitopic, worden soms goede links gegeven. :)

4. juf85

juf85 Niet meer actief

eloleo: GRATIS 100en patronen

en verder misslittle.Maar dan moet je voor de patronen betalen. Ik zoek meestal gewoon wat ik wil maken , bijvoorbeeld een boxkleed en dan doe ik ideeen op op websites. Ik heb nog geen patronen gebruikt.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op deze site staan ook wel leuke voorbeelden (geen patronen) heb bij haar een paar keer een workshop gevolgd. Home | Het Winthager Shuuske

Deel Deze Pagina