Hallo, Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede wikkeldoek. Maar dan niet die dure wrapper/lodger o.i.d. Gewoon een goedkoperen. Maar waar kan ik die vinden? Wie heeft een tip? Groetjes!
misschien heeft kruidvat ze nog..? daar heb ik vrijdag één gekocht voor maar 10 euro, ze waren vorige week ofzo in de aanbieding
Prenatal heeft er 1 voor 10 euro. In de kleuren roze en blauw en volgens mij ook beige. Het is een wrapper van fleecestof en hij kan ook in de maxicosi. Die van de kruidvat heb ik ook gekocht, die is iets dikker, maar past niet in de maxicosi. Bij de kruidvat zijn ze trouwens al uitverkocht.
Ik heb er ook 1 van het kruidvat en van de prenatal, beide 10 euro p.s. Maar deze zijn te dun voor de wandelwagen denk ik. De Lodger Wrapper kan je wel goed in de wandelwagen gebruiken of zit ik nu helemaal abuis?
Kruidvat is hier al uitverkocht. Prenatal zal ik eens gaan kijken. Mja, maar die Lodger Wrapper vind ik nu juist zo duur...
Ik heb ook die van Prenatal, beetje een miskoop, na een half uurtje ermee in de maxicosi, droop het zweet van haar af. Ach, verder is hij wel handig om even om te wikkelen als ze bij bezoek in de armen ligt.
Misschien kun je er een van lodger via marktplaats kopen? Die goedkope van de Prenatal en Kruidvat zijn van die zweetdingen...
inderdaad een lodger wrapper via marktplaats; heb ik ook gedaan en scheelde bijna de helft! en snoozebaby heeft leuke wikkeldoeken; even google'en voor waar te verkrijgen. Villa Vrolijk (webwinkel) verkoopt ze oa. succes!
Bedankt voor de antwoorden. Maar... nu heb ik net in de Hema een wiegdekentje (velour, 75x100cm) gekocht voor in de wieg. Een heerlijk wit, zacht dekentje. Kun je die ook niet gewoon als wikkeldoek gebruiken? Wat is dus eigenlijk, behalve het capuchonnetje, het verschil met een gewone deken?
Och, die kun je ook gebruiken hoor, ik gebruikte die babybadcapes ook als dekentje bijv. Het enige wat een voordeel is van sommige wikkeldoeken is dat er op plekken gaatjes zitten om de maxicosiriempjes bijv. doorheen te halen en klittenband om hem dicht te maken. Als je hem daar verder niet voor gebruikt, maakt het niet zoveel uit.