@waardevol: Volgens mij is het personeel bij de Gardo in Groningen wel ok. Maar de winkel is gewoon heel chaotisch! Tenminste zo was het wel toen ik zwanger was van de jongste.
ah is ook mijn lievelingswinkel; altijd alles netjes goed aangevuld..en bij de ah xl hier mag je lekker zelf afrekenen. heeeerlijk
Ja de H&M is ook succes met een kinderwagen.. Liep een keer naar buiten en het alarm ging af omdat er een kanten jurkje aan mijn wiel was blijven hangen.. had meteen een bewaker op m'n rug zitten.
Oh de H&M is ook zo blegh. Daarom bestel ik altijd online. Ongeorganiseerd zooitje daar. Kan nooit wat vinden in die berg kleding.
nope de hema niet.. geen personeel te bekennen als je iets wilt vragen. dan liever de v&d en ik vind de hema nogal prijzig voor de producten die ze verkopen..c''mon het is maar de hema
Aldi en Liddl vind ik vreselijk, C1000 ook, kom er alleen tijdens de euroweken, gelukkig hebben ze hier dan wel alles op voorraad. Ook Colruyt (belgische Supermarkt) vind ik een ramp, kom er dan ook alleen als ze een hele goede actie hebben en ik geld toe krijg op mn boodschappen (gemiddeld 1 keer per maand) Voor de rest hou ik helemaal niet van winkelen, en H&M enzo is voor mij echt een crime.
hahaha, helemaal mee eens!!! En de drogist bij mijn ouders in het dorp. Het is nog zo'n plaatselijke drogist uit de vorige eeuw. Hij werkt daar samen met zijn 70-jarige moeder, die nog steeds in de witte schort achter de kassa staat. Ze hebben gewoon nog steeds zo'n antieke herrie-kassa, en een doorrol-rekenapparaat. Zie je het al voor je? Nou, die chagrijnige zuurpruim loopt achter alle klanten in de winkel aan, en kijkt over de schouder wat er gepakt wordt. De helft van het assortiment hebben ze (zoals vooroorlogs) achter de toonbank staan en moet je er naar vragen. Dan gaan ze de discussie aan of je dat wel nodig hebt
Op nummer één staat de Super de Boer..,waarom vraag het me niet maar heb gewoon een hekel aan die winkel.... die naam alleen al... :x ws omdat er bij ons een kwallerige pop-jopi-kijk-mij-eens-leuk-en aardig-zijn-filiaalhouder in staat! Daarnaast heb ik een hekel aan winkels waar de rekken te vol hangen, dus als je er 1 ding uit wil pakken, sodemietert de rest op de grond! Vooral nu ik zwnager ben en moeite heb met bukken gaat dit me steeds meer irriteren! En als laatste... schaam, schaam... winkels waar vrouwen perse met zijn allen op zaterdag met de kinderwagen heen moeten!!! GGGRRR!!! (..... en nog ff en dan ben ik daar ook één van..... )
Niet een winkel in het algemeen maar zaken zoals; net 1 dag je folder uit hebben en al uitverkocht zijn (hallo leer beter inkopen ofzo? of het was gewoon een lokkertjes, doet de kruidvat regelmatig dan hebben ze het geeneens ooit gehad is mij verteld door kennis die daar heeft gewerkt) Normale openingstijden, wat heb ik aan koopavonden als je niet gewoon doordeweeks normaal om 9 uur ofzo opengaat, dan is die dicht op maandag, dan die andere op dinsdag. Het verschilt ook overal!) Dingen normaal op voorraad hebben, ze vinden het raar dat ik dingen op internet koop maar 7 van de 10 producten die ik wil hebben (zelfs in speciaalzaken) hebben ze gewoon niet, daar ben ik dan in hun winkel bereid om 10% boven de prijs te betalen omdat ik dan in een winkel daadwerkelijk kan kopen en dan hebben ze het niet... Hele krappe gangpaden waarmee je met een kleine buggy als niet doorkan (kruidvat heeft hier een houtje van bijvoorbeeld) en dan extreem hoge schappen, man je kan je reet niet keren H&M hier in de stad vind ik ook altijd zo krap! Winkels waar personeel met elkaar zit te kletsen terwijl jij afrekent (hallo, wees klant vriendelijk en ga OF een gesprekje aan met je klant OF wees in elk geval met je hoofd er volledig bij) Verder vreselijk vol getatoeëerde mensen of vol geprikt met piercings die het nodig vinden om hun mond vol met kauwgom te hebben als ze tegen je praten, kortom gewoon vreselijk onprofessioneel personeel. Of ook zoiets meisjes die niet meer weten wat een ons, een pond e.d. is (dan moet je gaan uitleggen wat dat is, ja mevrouw zeg dan gewoon honderd gram (echt waar nekharen overeind door dit soort domheid! leer je dan helemaal niets meer op school?) Kortom genoeg om aan te ergeren maar ligt niet perse aan 1 winkel ofzo..
Het personeel is ook raar hoor. Ik had een vraag gesteld over een kleur van een wipstoeltje, meneer wist het niet dus hij zou het navragen. Nou prima dus ik ging ondertussen verder kijken maar meneer kwam maar niet terug. Dus ik kijken waar hij was.. zie ik hem telefoneren. Ik denk oke misschien belt hij naar een ander filiaal oid. Dus ik kijk nog weer even verder. Maar op een gegeven moment.. nog geen meneer.. Ik weer kijken waar hij bleef, stond hij dus andere mensen te helpen. Dus ik loop er langs richting uitgang en hij negeert mij compleet! Terwijl hij mij toch echt wel zag.:x Heel typisch hoor.
@ Gwen, dat klinkt idd niet vriendelijk. Weet denk ik ook welke man je bedoeld. Volgens mij werkt er maar één. Is dat de eigenaar?
Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb een ontzettende aversie voor de ikea... het is er altijd stervensdruk en de spullen zijn ongelofelijke eenheidsworst, mede omdat iedereen het koopt. Sommige dingen zullen best praktisch en leuk zijn... maar omg, je wil toch niet dood gevonden worden in een huis vol ikeaspullen (ik dus niet, sorry als ik hier mensen mee kwets... het is mijn pure frustratie, het hoeft de jouwe niet te zijn)
De scapino want die stinkt pff er hangt daar echt zo'n hoofdpijn geur ... En de aldi pfff daar sta je echt uren in de rij ....
Niet echt een winkel.. Maar heb wel een hekel aan: * Je binnen komt en ze gelijk vragen of ze je kunnen helpen. * Krappe gangpaden. * Folders verspreiden en dan de aanbiedinge niet meer hebben.. en och.. Zo kan ik nog wel even door gaan! (we houden het maar even op de hormonen )