welke winkel haat jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee of dat de eigenaar is, zou best kunnen..
    Ik ben er 3x geweest, 1e keer wat gekocht en toen vond ik ze ook niet echt behulpzaam/vriendelijk. 2e keer was het voorval met meneer. 3e keer was ik maar kort binnen.. ik vind het er erg chaotisch overkomen qua indeling en dozen. En de aanbieding die ik had gezien kon ik niet vinden. Ik had alleen niet veel zin om erom te vragen.;);) Dus ik ben toen verder gereden naar de prenatal en babydump, is er toch vlakbij. En heb ik besloten nooit meer naar de Gardo te gaan. We zijn gewoon geen match blijkbaar;):D

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Marskramer

Als is daar zo opgestapeld dat het net niet omvalt. Behalve als ik langskom.

Verder de bruna. Veel te vol en niks ligt op een logische plek. En dat is bij de ah ook zo. Moest laatst kruiden hebben dus ik zie het bord kruiden boven een schap hangen. Liggen er in dat schap alleen maar sauzen. Altijd overal kratten om bij te vullen. Je breekt je benen erover of je kunt nergens bij.

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    De winkel op zich vind ook niet zo geweldig maar...
    Ik heb een echt ikea-huis! haha Alle meubels, behalve 1 buro, zijn van ikea.:D:D Dus ik neem aan dat je hier nooit op visite wil komen?;)

4. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    @ Pet's Place: Staan ze gewoon naast de hokken met vogeltjes te roken!!! Dalijk hebben die vogels allemaal een rokershoestje, echt zielig!!!

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik ben ook niet zo'n fan van het kruitvat mede door de krappe doorgangen waar ik met mijn wandelwagen amper doorheen kom. Wel staat er hier heel vriendelijk personeel dus dat maakt het dan wel weer een beetje goed. Ik heb een hekel aan winkels waar het personeel denkt dat jij een hoop stront op voetjes bent. Ik heb vroeger ook zat baantjes in winkels en in de horeca gehad en het was daar niet meer dan normaal dat je iemand fatsoenlijk gedag zei en te woord stond. Ik maak het toch regelmatig mee dat er geen goedemiddag meer vanaf kan of dat personeel gezellig een prive gesprek aan het voeren is over de telefoon of met vriendjes en vriendinnetjes die even gezellig komen buurten. Brr dat soort winkels kom ik daarna dus nooit meer.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb altijd dat als ik ze nodig heb, ze nergens te vinden zijn. En als ik ze niet nodig heb, dat ze dan inderdaad vragen of ze je kunnen helpen.

Ik kan er ook niet tegen als personeel op je vingers loopt te kijken. Bijvoorbeeld in een kledingzaak. Ben weleens weggelopen omdat ik de zenuwen kreeg van dat geloer van dat mens.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha:D

Ik heb nog nooit een vogel horen hoesten.

Maar sowieso kan dat niet natuurlijk, er mag niet meer in winkels gerookt worden.

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Blokker!! Alles aan die zaak staat me tegen

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hier vind ik de Kruidvat juist een heerlijke winkel! Lekker ruim en hoewel ik het nog niet heb geprobeerd, ziet het er kinderwagen-vriendelijk uit.
    Het personeel laat soms wat te wensen over, dat wel.
    Sta je te wachten bij de kassa, zo'n meisje zíet je daar staan, maar maakt gerust nog even af waar ze mee bezig is.
    Maar verder wat betreft service... Kruidvat is een winkel waar ik prima zelf alles kan vinden.

Heb wel een hekel aan de Aldi en aan de Lid'l. Gewoon omdat het altijd zo'n bende is.
    H&M kom ik vaak, maar eigenlijk ook niet favoriet... Superlange rijen bij de pashokjes en ook zo'n zooi in de winkel.
    Enige afdeling die netjes is, is de lingerieafdeling.
    Hebben 'jullie' H&M's dat ook, dat alles nou het lijkt wel, iedere dag ergens anders hangt?

10. Chai

Chai Niet meer actief

Jamin, ieeeww... al die mensen die uit die bakken lopen te snoepen, bovendien ze regelmatig ook terug spugen. En jij moet dan de hoofdprijs gaan betalen..

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja hier ook de blokker met stip op 1! Als ik er eens kom voor iets uit het krantje is het er nooit en die vrouwen kijken dan altijd zo vermoeid als je er naar vraagt. Ze weten ook nooit iets.

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Niet een winkel in het bijzonder, wel winkels waar:

- het standaard te warm is, je zweet daar je panty uit en dan moet je ook nog kleren passen?
    - het standaard te druk is, ik kom daarom alleen bij de H&M en Ikea rond etenstijd of andere onmogelijke tijden..
    - het een dikke bende is en
    - het personeel onbeschoft is.

Vooral dat laatste, ik kan ze soms de haren wel uit het hoofd trekken :x Van die chagrijnige yuppen achter de kassa waar nog geen goedendag vanaf kan. Het ergste vind ik als ze naar hun collega gaan schreeuwen of zij nog wat leuks gaan doen dit weekend. Ik kan ze wel wat aan doen dan!

Maar misschien heb ik een ander beeld bij het begrip klantvriendelijkheid enzo...

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een hekel aan:

Kruidvat: hoe stouw ik mijn winkel zo vol mogelijk met zooi en verspreid alle aanbiedingen door heel de winkel.. Kan er nooit wat vinden!
    Visboer: stank!
    Super de Boer in Dordrecht (die in stadspolders) Wat een aso-personeel!
    Aldi
    Tuincentra: je moet altijd die hele mega-winkel door als je iets onbenulligs nodig hebt.

14. Within

Within Niet meer actief

Kruidvat staat bij mij ook op #1! Wat een zooitje is het daar altijd zeg.. alles maar in die vakken gestouwd op de meest onlogische plekken en probeer maar eens iets te vinden..
    Om dan maar over het personeel te zwijgen..

Dat had ik ook met een aantal filialen van Bas van der Heijden. Heb er zelf gewerkt, maar wat is dat hard achteruit gehold! Muizen, troep, smerige vakken/vloeren en personeel wat eigenlijk niet weet wat ze er doen..

Sowieso erger ik me daar wel aan. Ben dan ook nog maar net over de 20 maar ik kan terugtellen, hoofdrekenen én ik weet wat een pond is..

15. baby angie

baby angie Actief lid

22 jun 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikea ...
    ik vind wel dat ze er leuke spullen hebben maar ik loop er niet graag rond

16. 2g4e

2g4e Niet meer actief

De H&M!!! Je kan daar je reet niet keren... Mensen die staan te wachten voor de kassa kunnen niet anders dan in het middenpad staan zodat ik dan weer tussen alle onmogelijke bochten moet wurmen om ergens uit te komen en het personeel wat achter de kassa staat doet alles zo op zijn dooie gemakkie! Zou zo zelf achter die kassa willen springen! Verder hebben ze er wel erg leuke kleding :D

De Aldi... We hebben er 2 hier en de ene is nog wel te doen maar die ander... Nou daar kan je niet normaal een gangpad doorkomen zo krap! En als er dan een tegenligger aan komt, krijg je het helemaal benauwd!

Winkels waar het veeeeeeel te heet is... Verschrikkelijk! Soms val je bijna flauw van de hitte in sommige winkels!

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

de v&d met die stomme irritante glimmende lichtjes en overoverzichterlijke indeling. net als de nieuwe h&m. eerder kwam ik er graag totdat ze alles omgegooid hebben en alles staat stampvol en de baby's hangen boven en laat ik nu niet in een lift durven. beiden winkels zijn dus passé hier.

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

en viswinkels ren ik altijd hard voorbij wordt kotsmisselijk van die lucht alleen al.

19. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Helemaal eens! En als je dan klem staat met je kinderwagen tussen de dozen,rekken,rotzooit en troep..en andere mensen kruipen gewoon voor!
    Grmmbl..

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Kruidvat....Geen doorkomen aan met kinderwagen, gewoon een grote zooi....

En Tobacco bij ons in de stad (klerenwinkel)...Kei hard de muziek aan verschrikkelijk...zo hou je iedereen toch weg?

Deel Deze Pagina