welke winkel haat jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ melania
    wat ik klote winkel is de media markt
    super druk
    super warm .. !
    als je meestal iets nodig heb moet je helemaal naar boven ,,
    en de mensen die er werken weten nix !!..

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Alle winkels waar ze je meteen willen helpen en je niet op je gemak rond kunt kijken vreselijk

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aldi is hier trouwens een nieuwe winkel van net geen jaar oud, en die is echt heel netjes! Erg ruim, nooit lange rijen. I like!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kruidvat, ga er echt alleen heen als het niet anders kan. overal staan dozen en niet een dag maar heel de week door, personeel is onbeschoft of kijkt gruwelijk sjaggi. alles wordt maar in bakken gegooit en zoek de aanbieding. nee niks voor mijn en zeker niet met kinderwagen erbij

of een winkel binnen lopen en dat er meteeen iemand op je af komt met de vraag "kan ik je ergens mee helpen". nou dan is het meteen nee en weer naar buiten. laat me gewoon even lekker kijken of er wat bijzit voor me ipv mensen opjagen. als ik iets wil vragen dan kom ik vanzelf wel die kant op

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

De Primark in Rotterdam!

Vreselijke winkel met goedkope kleding waar het lijkt of het gratis wordt weggegeven. Overal kleding op de grond, alle kleding door elkaar gegooid op een stapel, meters rijen voor de paskamers en kassa!!

En snap serieus niet dat mensen daar over heel Nederland naar toekomen om te shoppen. Dan betaal ik liever meer dat ik op mijn gemak kan passen en niet uren in de rij hoef te staan om af te rekenen!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    De H&M, zo druk en ongeorganiseerd. En dan die felle verlichting! Nee vreselijk!

Het kruidvat, altijd helemaal volgestouwd met karren die uitgeladen moeten worden. Kan er niet eens normaal langs met een buggy!

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hier sluit ik me volledig bij aan...woon er nog geen kilometer vandaan maar doe er geen stap binnen VRESELIJK!!!

8. Angela2009

Ik woon er ook vlakbij maar kom er echt nooit meer. Nu kan ik sowieso niet tegen winkels waar het druk is en waar het zowat gratis wordt weggegeven maar Primark is het toppunt van dat soort winkels!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@angela: de primark is idd erg druk..altijd! en je moet er maar niet gaan passen of je moet ff de tijd hebben om te wachten bij de paskamers maaaaaaaar bij welke winkel gaan er per dag nonstop 15 kassas open? helemaal nergens. de rijen bij de kassas zijn lang maar het gaat ontzettend snel.
    ik vind het een erg leuke winkel voor simpele shirtjes enz.

10. Angela2009

@lennylenn....nee dan nog vind ik het een vreselijke winkel. Dan koop ik mijn simpele shirtjes liever bij de H&M ofzo dan dat ik in die mensenmassa moet gaan zoeken naar kleding.

Ben sowieso niet dol op winkels als er uitverkoop is enzo vanwege dat graaien en de drukte en bij de Primark is dat gewoon altijd. Is niet aan mij besteed!

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    De c1000 hier in het dorp! ze hebben nooit wat op voorraad. laatst luiers in de aanbieding ik er naar toe... alle maten behalve de maat die ik moet hebben. ik naar de baas toe zou het bestellen voor mij, heb ze dus nooit gezien! en ook de aanbiedingen nooit op voorraad, het hele dorp zeurt en klaagt er over inm. Als ik er met mijn zoon kom dan krijgt hij bij de ene een stuk worst en bij een andere chagarijn niks (begrijpt een kind van 2 jaar echt niet dus) ik ga inm. voor de noodzakelijke dingen er nog naar toe maar ik wijk net als velen inm. uit naar de dorpen om ons heen. De eigenaar hier van de C1000 houdt ook andere supermarkten tegen zodat we maar 1 hebben hier in het dorp.

Oh ja en die bewaking bij de Douhglas. Ik vind dat zo vervelend en zo'n ergernis. Als ik er kom heb ik steeds het gevoel dat ze boven op je vingers kijken e.d.

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier dus een hekel aan het kruidvat en trekpleister. Allebij staan ze bomvol met dozen met actiegoederen, karren vracht en stapels luiers van de aanbieding en zelden tot nooit zit de maat ertussen die ik hebben moet. Met de kinderwagen is er geen doorkomen aan!
    Of, nog erger, ze leggen de luiers vlak bij de beveiligingspoortjes bij de in/uitgang.
    Sta je daar die hele toren van pakken luiers door te spitten op zoek naar de juiste maat, gaat elke keer het alarm af! En dan die medewerkers nog boos kijken ook!
    En het zijn ook chagerijnige/klant-onvriendelijke meiden.
    Wat een rotwinkel! Ik kom dus heel graag bij de Etos, waar de aanbiedingen wel voorradig zijn en de winkel netjes en opgeruimd.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik werk ook bij de kassa en ik groet altijd de klant netjes, Alleen 9 van de 10 keer wordt ik gewoon niet terug gegroet , zo van die chagerijnige mensen, bah dat haat ik nou dan gooi ik de bon en zeg dagg tot ziens!!!! Normaal zeg ik altijd fijne dag verder.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

OOHH JAA!!! HOE IRRITANT!!!
    Mijn moeder blijft dan altijd heel aardig doen, ik kan dat echt niet.
    Ben dan meteen knetter chaggerijnig.
    Heb er een hekel aan als je zo op de vingers word gekeken en ook nog ongevraagd 'advies'.

Laatst was ik in een schoenenwinkeltje, vraagt die man eerst in gebrekkig NL: Kan ik u helpen?
    Dus ik zeg: Nee hoor dankuwel, ik ben even aan het rondkijken.
    En bij alles wat ik pakte, zei hij: Oh mooi! Ja die is mooi he.
    GRR..

Heb ook zon hekel aan van die stomme openingszinnen bij de kassa: Is het gelukt? , Dit moet het worden?, Heb je wat kunnen vinden?.
    Nee, nee en nee. Dúh.

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik heb een hekel aan het Kruidvat, de Aldi en de Lidl. Er is nooit ruimte om te lopen, zeker niet met een kinderwagen. Ik sta er altijd lang in de rij en het personeel is ook niet echt behulpzaam.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Primark wat een bud winkel is dat!! Ben daar 1x met mn zus geweest. Kleding wordt vergeleken met dat van H&M maar dat vind ik nog erger dan de H&M...vreselijk.

Aldi is idd depressing en helemaal niet meer zo goedkoop als vroeger. Voorbeeldje vruchtenmix bij de Hoogvliet is bijv al goedkoper.

Kruidvat, vreselijke winkel en ik en mijn vriend zijn daar een keer zo vreselijk onbeschoft behandeld door 1 of ander dom grietje van 16, nee dank je.
    Hij is hier in Z'meer wel groot maar nog kan ik er soms niet langs met mn buggy en dingen die bijv van de folder op dinsdag in gaan en er maandag al staan willen ze perse niet verkopen hoe triest.

En idd dan bij veel winkels kan er geen goeiemorgen/middag/avond vanaf of een tot ziens ofzo.

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo en ik heb er nog eentje de primarktttttt.. zoooooooooooooooo druk en alles is vol gepropt je valt nog net niet de kleding rekken in hahahah . en tja toch altijd weer een teleur stelling als je daar komt en die stomme mandjes dan van ze :$ verschrikkelijk. muziek is daar niet nodig het geschreeuw van alle meiden is al genoeg OOOOOOOO DAT IS ZO LEUK EN AAAAAAAAAAAAA TE GEK MAN bleeeeeeeeeee

die in Rotterdam is echt niet door te spitten en kan je ook niet in met een kinderwagen vind ik zelf . nee eens maar nooit ihiihih

xx

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    hema! leuke producten, maar het personeel is erg slecht.klagen over elkaar en de baas waar je als klant bij staat te wachten tot je eindelijk bij grote gratie mag afrekenen. Niemand die iets weet over een prijs of ook maa iets wil ondernemen om je te helpen... en dan jou verwijtend mededelen: ja maar IK mag hier niet zomaar bij mijn kassa weg hoor mevrouwtje!AAAAAARGH

19. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

de aldi hier in de wijk is super, netjes en je wordt er goed geholpen,

tja kruidvat is al tig keer genoemd en kan het alleen maar beamen

20. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Nou vooruit om het af te leren, de Kruidvat. Wat een enorme zooi is het daar zeg. Of je nu in Den Haag komt of in Katwijk of in Leiden, je kan je kont niet keren. Laat staan als je de buggy meeneemt.

Deel Deze Pagina