Diep ontroerd, maar...wat is een iPod shuffel

Discussie in 'De lounge' gestart door Loes1980, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Nu ben ik zo ontroerd.
    Het is vandaag mijn laatste dag werken bij RWS (ik werk als beveiliger en werk al 5 jaar op de post RWS bij mij in de buurt)
    Maar mijn werkgever geeft mij mijn ontslag (gaat dan wel pas vanaf 1 aug volgend jaar in ivm ziekteverlof, zwangerschapsverlof, eigen verlof en ontslag vergoeding van 2 mnd)
    Maar vandaag is dus echt mijn laatste dag werken hier bij RWS en na 5 jaar zal ik mijn post en alle collega's echt heel erg gaan missen.

Nu net zijn alle RWS collega's naar mijn kantoor gekomen met 2 HELE GROTE bossen prachtige bloemen en 2 kado's (hier hebben we dan ook 2 districten, wegen en water)
    Onder de kado's waren een prachtige boek van zeeland waar alle collega's een persoonlijke boodschap in hebben geschreven bij het plaatje of plaats waar ze iets mee hebben. Toen brak ik, en ben gaan huilen van ontroering (vervelende hormonen ook;))
    En een iPod shuffel. Maar.... en nu komt het,
    Wat is een iPod shuffel, wat kan ik ermee doen en hoe werkt het??
    Voel me wel een beetje dom, maar heb nog nooit zoiets gehad. Het lijkt wel of je er muziek ofzoiets kan afspelen:( Maar hoe werkt het, wat doe ik ermee:(:)
    Hoe dan ook, ik ben wel zo dankbaar en ontroerd. Vooral voor de boek. Geweldig.

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dat is een mp3 speler:D opladen! en muziek opzetten en afspelen. ook zit er een radio functie op etc

trouwens wel een geweldig kado hoor!!!

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    oke, dank je wel.
    Vind het ook echt helemaal geweldig hoor. Had dit ook niet zo verwacht.
    Het kan hier bij RWS vriezen of dooien. Ik heb in de afgelopen 5 jaar vele vieringen, jubileums e.d. mee gemaakt waar of heel veel mensen komen of haast bijna niemand (ondanks de genomen moeite om iets te organiseren.) dus ik durfde bijna niet te hopen op een afscheid. Maar dan nog, dit had ik zo uitgebreid nooit verwacht.
    Geeft wel een goed gevoel om zo te vertrekken.

Deel Deze Pagina