Bij de AH ben ik goedkoper uit, maar dat komt ook door hun B-merken. Bijvoorbeeld suiker proeft naar mijn idee hetzelfde of het nu van euroshopper is of van Van Gils, maar het scheelt wel meer dan een euro. Zulke standaard dingen neem ik dus altijd van de euroshopper. Bij de C1000 zul je ook b-merken hebben, maar die zijn wel duurder
Klopt. Ook al staat er bij de AH Likkoekjes op de bon en bij jumbo likoekjes (met 1 k) krijg je het niet gratis mee. Enige wat ik bij de jumbo haal is vlees, aangezien dat daar het beste is. De rest haal ik daar niet.
Bah... Ik ga nu dus echt nooit meer naar de Jumbo. Ik moest er vandaag naar het toilet en ik ben letterlijk over mijn nek gegaan, omdat het er zo ranzig was en zo erg stonk! Onder andere omstandigheden, was ik direct omgedraaid, maar ik moest echt nodig!
AH euroshopper producten, veel goedkoper dan eigen merk van de C1000. Ik ga altijd graag naar de AH, zelf scannen vind ik daar ook ideaal. Niet meer in de rij bij de kassa, gelijk alles netjes in kratjes en tassen in de kar zetten en hop de auto in. Dat de AH duur zou zijn is echt al heel lang niet meer zo. Ik haal daar net zo goedkoop boodschappen als bij de Aldi.
Zelf scannen doe ik juist expres nooit. Zodra meer mensen dat gaan doen gaat dat ten koste van het kassa personeel met als gevolg weer meer werklozen erbij. Ik sta liever wat langer in de rij. Bovendien heb ik een hekel aan die zelfscan dingen. Laatst een keer bij een winkel geweest die dat ook had, maar werd knettergek in de winkel van al dat gepiep om je heen. Kom daar dus ook niet meer.
Ik woon midden in het centrum. Schuin boven de c1000 en 2,5minuut lopen van de AH..altijd naar de AH, alleen de snelle boodschap halen we soms bij de c1000. De c1000 is gewoon echt duurder....(na vele test van enkele weken achter elkaar) ook is mij opgevallen dan de lidl en aldi (ook op 2min lopen ) echt NIET goedkoper zijn...dat lijkt, maar is niet zo... Succes!
Over het algemeen vind ik de AH goedkoper. Maar laatst stond ik wel een beetje versteld dat ik er niet even 1 goedkope witlof kon halen :S. Bij de c1000 kan je er gewoon 1 pakken en afwegen= 29 cent. Bij de AH hadden ze alleen zo'n bakje met 3 witlof stukken voor 2,50. of ze hadden een krat waar je ze per stuk kon pakken, maar dat waren biologische en die waren ook vet duur. Dus ze zijn niet met alles goedkoop.
Ik kom altijd bij de AH (voor vlees naar de slager en kaas op de markt). Af en toe bij de Lidl. Bij de Jumbo kom ik niet meer. Vaak duurder dan AH. Ook niet veel alternatieven voor A- merken. En ik hadconstant producten die over datum of nog 1 dag houdbaar waren.