Action, kruidvat, h&m. Ene kant hema ook wel, maar die zijn zichzelf geloof ik een beetje om zeep aan het helpen. Kwaliteit is de laatste twee jaar ver te zoeken. Jammer, maar kom er nu al minder. Fijn dat de Aktiesport er nog is, hopelijk blijft dat ook.
Hema, lidl, etos en action Kruidvat en trekpleister kunnen mij gestolen worden. Ze hebben toch nooit de aanbiedingen.
Wauw wat komen er veel mensen bij de hema! Wat kopen jullie dan? Ik koop er echt nooit iets. Ga er alleen plassen. Okay, en ik haal er soms broodjes en/of vleesbeleg. Maar dat is misschien 2x per jaar. Hier de primark, h&m, zara, ikea, kruidvat, kwantum en action. Ik kan echt niet zonder
Bij de hema koop ik bh's, sportsokken, sportshirts, sportbh zwemkleding voor de kinderen, knutselspullen, onderbroeken en hemden voor de kinderen.
Hema vind ik echt wel leuk! En Kruidvat. Geen bende de winkels hier! Grappig het topic komt ook wel een beetje overeen met de sterkste retailmerken 2016 âBol.com wederom sterkste retailmerk - Nieuws - Research | RetailNews
Kruidvat, action, intertoys, name it, flo, quapi, coolcat en Hema dat was het denk ik wel zo een beetje 😄