Lidl, AH en Action. De rest kom ik toch niet. Ik denk trouwens dat de Hema en Blokker de eerstvolgende in de rij zijn. Blokker = Action alleen dan 4x zo duur. Hema = worst en alleen van worst kan je niet bestaan.
Ik woon in een klein dorpje en koop echt alles (kleding voor mij, man en kinderen vooral) bij de hema hahaBehalve worst
Nou ik mag hopen dat Hema nooit weg gaat ik koop er leggings voor de middelste basic truitjes en t-shirts ondergoed voor iedereen sokken broeken voor de jongste en oudste Truien t-shirts en topjes voor de oudste Knutsel papier Dus als Hema weg gaat heb ik ergens een probleem 😄
Ik koop daar ook nooit worst. Wel echt geweldig haakkatoen, handdoeken, servies, kleding, panty's, eierstokken, tompouces, etc. Als de Hema omvalt neem ik m persoonlijk over (en dan krik ik ook de kwaliteit weer omhoog)
De kinderschoenenwinkel hier in de stad mag echt niet verdwijnen van mij. Een heel klein winkeltje, met toch altijd leuke schoenen en een super service daar. Je betaalt er vast iets meer dan op internet, maar in dit geval vind ik dat het dubbel en dwars waard. Van de grote ketens eigenlijk alleen de Hema en de Albert Heijn.
Ikea, hema, Paprika, M&S mode (laatste 2 zijn winkels waar ze betaalbaar leuke grotere maten hebben, die wil ik echt niet kwijt!)
Hema, kruidvat/etos, Ikea, de kler, en de dierenwinkel in het dorp oh en blokker, en.....nouja liefst moet alles blijven