Help! Ik wordt gek!

Discussie in 'De lounge' gestart door Wiskagirl, 13 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Dames,

Zit te bibberen op de bank Sinds paar dagen doet de babyfoon aanslaan paar x per dag . echt vanuit niets Ineens aanslaan en hoor je telkens zelfde stukje stem/iets. Terwijl er niks aan staat in m'n dochters d'r kamer. Ben zelfs al gaan kijken paar keer Ik ben echt niet bijgelovig Maar dit is gewoon eng
    Het is een Soort mannenstem echt maar 2a 3 sec dus telkens als ik de babyfoon wil pakken om te luisteren is het al weg Heb het al op verschillende kanalen proberen te zetten
    Het is heel moeilijk uit te leggen Wat het is maar het is telkens hetzelfde iets Heb de babyfoon uit gezet naar beneden gehaald en in de kast gegooid kut ding m'n dochter ligt in de box durf niet eens meer naar boven.

Tijd stip maakt ook echt niet uit het gebeurt zelfs snachts. Ik heb in de bijsluiter van de babyfoon gelezen dat ie maximaal 150 meter pakt. En binnenhuis 30 meter maar niemand in de buurt heeft hier een babyfoon zo ver ik weet eigenlijk maar dan nog het kan toch niet telkens op de zelfde kanaal zitten.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Mijn man is werken die was het ook al opgevallen. Ik moest dit gewoon kwijt..

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    gewoon een defecte babyfoon of een signaal uit de buurt. hoeft niet eens een babyfoon te zijn, kan ook van een radio/bakkie van een vrachtwagen zijn.
    hier ook gehad met een babyfoon met verschillende kanalen. hoorde ineens kindergelach. ik boven kijken, kind sliep gewoon.
    toen me rot geschrokken, hoorde een mannenstem:)
    met trillende benen naar boven met de stofzuigerstang in mn hand. bleek dat hij radio's van vrachtwagens/kranen in de buurt opving. op andere kanalen ving hij babyfoons in de omgeving op.

hij sloeg ook aan als de babyfoon boven uit stond. gewoon, op dingen in de buurt. ik heb hem weg gedaan omdat ik hem niet meer vertrouwde. kon niet met zekerheid zeggen of ik naar mn eigen kind zat te luisteren of naar die van iemand anders;)

3. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ja ik heb gelezen dat hij max 150 meter pakt. Maar het domme is dat het telkens tot zo ver ik hoor hetzelfde iets is. Lijkt 2zinnen zoiezo mannen stem. Je hoort eerst hoop geruis en dan dat. Ik bedoel ik ben ook absoluut nuchter ingesteld maar dit is echt niks.
    Wij hebben wel meer van die rare dingen in huis. Gehad ineens koude tocht door je heen terwijl alles pot dicht zit. Tig lampen Die ineens springen. Het is een opstapelen van dingen die me nu gek aan het Maken zijn haha. Mijn man viel het van de week ook al op. Ik ben al bijna geneigd om haar matras straks van haar kamer te halen en camping bed in ons kamer neer te zetten. Zo gek wordt Ik al hahahahahahahaha

4. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het je zo gek maakt, doe dan dat ding weg. Geeft vast meer rust.

5. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hij ligt in de lade hier. Vertik het om hem nog te gebruiken.

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Lijkt me dat hij bv een radiozender oppikt?
    Ik had dat vroeger met twee speakertjes bij de pc op mijn kamer. Pc uit, dus speakertjes ook, maar iedere avond hoorde ik gekwek en soms muziek. Goed te horen, maar net niet verstaanbaar. Bleek ik een piratenzender te ontvangen op die speakertjes :D Geen idee hoe dat precies werkt, maar 't kan.

7. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Lol hoop, zo dat dat het is.

8. soeee

soeee Niet meer actief

Ik zeg: ding weer terugzetten, opname apparaat erbij zodat we mee kunnen luisteren en helemaal niet meer durven te slapen 😂

9. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hahahahahahahaha ik doe het zo hoor. Heb een camera staan die tig uur kan opnemen. :p liggen we gezellig met z'n alle vannacht wakker. Blijft het wel gezellig druk op zwangerschapspagina

10. soeee

soeee Niet meer actief

Ja doeeeeee!!! :D

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb dat gehad met de babyfoon van de ikea. Die pakte in ene een andere babyfoon op. Die gebruikte wij dus al snel niet meer.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn zus had er vroeger een die de telefoonfrequentie van de buren oppikte. Maar dat was voor de tijd dat er dect telefoons waren. Maar het lijkt inderdaad dat hij ergens iets in de buurt oppikt. Zou me inderdaad ook rotschrikken.

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Maaruh als hij andere signalen oppikt. Kunnen anderen dan ook makkelijk meeluisteren als je zelf een babyphone hebt staan?

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn jongens hebben walkie talkies die werkelijk alles opvangt. Baby's en ouders op babyfoons, vuilniswagenchauffeurs, buitenlandse vrachtwagenchauffeurs. Ene kanaal meer als de andere n

15. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Misschien een dect babyfoon kopen? Die pakken geen signaal op van andere dingen heb ik begrepen

16. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Haha, dat hadden wij ook bij onze babyfoon. Geen enkele baby bij ons in de buurt, maar toch hoorden we via de babyfoon van alles behalve ons kind.
    Toen hebben we een intercom gekocht. Ideaal, boven in het stopcontact en beneden ook. Nooit meer storingen gehad. Dat ding wordt inmiddels 16 jaar gebruikt.

Laat je niet gek maken door zoiets!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heerlijk die nuchtere reacties :D

18. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Is het er 1 met internet erop? Camera en dergelijke?
    Ik heb begrepen dat dat geen veilige connecties zijn en er dus 'ingebroken' kan worden op de babyfoon.

19. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik heb er 1 met camera ga die maar weer gebruiken. Mijn man dacht de televisie toren wonen we zegmaar 250 meter vandaan maar het domme is hij heeft het niet meer gedaan..

Deel Deze Pagina