Ik ben nu zachtjes aan dingen aan het opzoeken en ook wel al wat dingen aan het inkopen. Maar nu dus het probleem dat mijn man helemaal gek is op de kleur oranje (nee hij heeft niks met voetbal en/of het koningshuis, hij vind het gewoon een mooie kleur) Ik wil dus een oranje maxicosi kopen, of in ieder geval een hoes voor eromheen maar ik kan het nergens vinden! Net als een boxkleed, dat zou super staan in ons interieur maar ook daar is maar heel weinig van te vinden. Is oranje nou zo'n rare kleur dat er niks van te krijgen is? Wie heeft er tips over de stoelhoes of een boxkleed? Alvast bedankt
Boxkleden genoeg in oranje boxkleed oranje - Google zoeken Wij hadden er zelf 1 van Jollein, geblokt rood / oranje, lekker dik en zacht! En voor de maxi cosi, ik weet dat er van die oranje badstofhoezen zijn / waren (prenatal & babydump hadden ze), en er is ooit een oranje limited edition maxi cosi geweest, misschien marktplaats in de gaten houden? Je kan ook een mooie wikkeldoek voor in de maxicosi kopen in de goede kleur of door iemand laten maken, dan pimp je de standaard cosi in iets wat jullie mooi vinden...
Ja ik wou dat ik zo handig was! Maar de enige die heel handig is met dat soort dingen is m'n oma en die heeft nu teveel last van d'r handen dus aan haar wil ik het niet vragen. Zag ze niet bij prenatal of babydump, alle kleuren behalve die. Maar ik ga inderdaad is kijken of er iemand op mp is die dat soort dingen maakt. Bedankt voor jullie hulp
Ik ken ook iemand die is helemaal gek van oranje . Zelfs de kinderwagen was oranje. Dit is bijvoorbeeld een oranje boxkleed Boxkleed ruit, in 11 kleuren Cottonbaby : Villa UK Voor de kleur oranje moet je vooral veel online kijken, want winkels kopen vaak ook niet alle kleuren van een product in. Voor de maxi cosi is een voetenzak ook leuk. Bijvoorbeeld deze: Louka Maxi-cosi zak oranje | Maxi-cosi zakken | Loukadesign Verder kan je ook genoeg beddengoed, slabbetjes, slaapzakken, badcapes vinden in de kleur oranje. Gewoon even googlen en in grote webshops zoals bol.com en ikenik.nl kijken.
Lodger Booster is ook een soort hoes voor de maxi cosi bol.com | Lodger Booster - Verwisselbare binnenvoering voor de Lodger Bunker - Pumpkin... Ziet er dan zo uit maar dan oranje
Louka Maxi-cosi zak oranje | Maxi-cosi zakken | Loukadesign maar zie dat ik spuit elf ben hahaha, vond die zelf heel leuk! Om je maxi oranje te maken zonder zak... universele hoes voor maxi cosi KoeKa | kinderen-shop Kleine Zebra
En anders misschien deze maxi-cosi? Die hebben wij ook: http://www.whwatts.co.uk/car-seats-9/infant-carriers-from-birth-131/maxi-cosi-cabriofix-seat-divine-denim-24151-20376_zoom.jpg Is de Divine Denim.
een oranje maxi cosi bestaat hoor, ik heb er hier een staan. de maxi cosi cabriofix deze bijv. Marktplaats.nl - Oranje set van Maxi-Cosi voor uw Koningin/Koning! - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes zo een hebben wij, geloof dat die van ons iets anders is, de binnenzijde is een soort fluweel achtig stofje bij die van ons.
Ik weet niet of ze nog verkocht worden, maar mijn zus had een orange autostoel (maxi cosi) ban bugaboo.
Hihi, dan zou je man vast zo'n kamer als van onze dochters prachtig vinden, knaloranje muur en ook in het beddengoed en de knuffels komt oranje steeds weer terug Oranje is heel leuk te combineren met vrijwel alle andere kleuren. Zelf nog nooit een oranje maxi-cosi gezien, maar zo'n hoes zou toch haast wel te krijgen moeten zijn in die kleur. Net als boxkleden etc. En anders idd zelf maken of laten maken. Kun je ook leuke printjes zelf uitzoeken enzo.
Ow dat klinkt wel heel gaaf die kamer! Ja wij vinden het beide een mooie kleur en goed te combineren maar je ziet het zo weinig. Hebben inmiddels een maxicosi gevonden zwart met oranje details en een mooie oranje hoes voor eromheen die we beide gaan bestellen. Voor het boxkleed zoek ik nog even verder. Wel al wat gezien maar nog niet helemaal wat ik wil. En anders kan ik m'n oma ook nog wel heel lief aankijken en vragen of ze het voor me wilt maken.
Je kunt evt. ook een witte badstof hoes verven met dylon. de machine verf geeft niet af! Misschien ook leuk voor evt. lakentjes
Hey wat leuk, nog een man die oranje (niet voetbal en-of koningin gerelateerd) gek is! Wij hebben inmiddels een oranje bugaboo, een oranje (met grijze) babykamer en allerlei oranje accessoires. Erg leuk, en kan ook nog voor zowel jongens als meisjes
Nou dat hebben wij dus ook! Helaas wordt het voor ons geen bugaboo omdat manlief de bak te laag vind, anders hadden we die zeker genomen. Babykamer wordt wss ook in die tinten
De bugaboo is inderdaad laag! Man en ik zijn beide niet zo groot dus dan is het wel te doen Oranje tinten zijn erg leuk! Staat vrolijk en blij, vind ik