Zara! Skinny! En gelooof 18euro voor een broek. Dit is mijn nieuwe ontdekking na name iT die ook steeds duurder wordt en hier veel broeken doorheen gaan. Voor school dus prima zon Zara broek!
Hier ook een zoon zonder kont Ik heb nu toevallig 2x een broek bij de zeeman gehaald die smal uitviel. Maar Ter Stal had ook altijd hele smalle broeken voor 10 euro (daar al een tijd niet meer geweest, want die is weggegaan uit onze stad). H&M heeft of super strak (net een legging wat ik niet mooi vind bij super smalle beentjes) of juist zo breed dat hij er 2x in kan (skinny). Hier dus ook veel moeite met het zoeken naar een smalle (maar niet te strakke) broek.
Hier moet ik ook skinny's voor de oudste hebben. Nextdirect heeft echt goedkope! C&A heeft zelfs skinny's aangepast op breedte Bepaalde locaties heeft wibra ook mooie slanke broeken H&M heeft soms ook voor 10 euro stoere skinny's
HEMA heb laatst in de uitverkoop nog 2 broeken gekocht voor 10 euro, afgelopen week nog een broek gekocht bij de Lidl voor 7 maar die moet hij nog passen maar op eerste gezicht lijkt hij prima.
Ik koop de skins jeans voor meisjes van de Hema, of de skinny van de Zeeman ook voor meisjes. En daar loopt mijn mannetje in. Hij is 2 jaar en is lang en dun.
Bij Zara zijn ze ook vaak goed betaalbaar, laatste jeans die ik daar voor mijn dochter kocht waren 7,95 (maat 92, maar is van 68 tot 128 te krijgen geloof ik)
De broeken van de Hema zijn heel divers dus het blijft goed zoeken. Ze hadden stretch skinnies die heel fijn vielen maar die kan ik zo niet terug vinden op de site. Ze hebben in ieder geval nu en dan broeken voor een leuke prijs. Laatst stapeltje broeken 4 euro ps gehaald en een stapel zomerboeken 4,50 ps. Onze jongste is stevig maar heeft ook geen ondersteunend vlees. Ouderwetse bretels zijn dan wel erg fijn.
Hier ook een sprietje: 3,5 jr, broeken mt 1,5-2jr en soms zelfs nog 12-18 mnd. Ik koop ze altijd bij nextdirect en die zitten hem echt supergoed! Mooie skinny voor weinig geld.