Ik weet niet waar ik met mn hoofd zat, maar ik keek vanochtend naar de houdbaarheidsdatum van een pakje ( gedroogde bruine bonen en groenten) en er stond 11-2009 op. Ik dus nou mooi inog goed, w ztten in april lekker gemaakt en gegeten en sindsdien krampen en diarree. Ik d8 dat het door mn menstruatie kwam. Kom ik er net op het forum achter dat we in 2010 zitten Wat moet ik nou? Is het heel erg dit? Ik gooi dingen die overdatum zyn altyd weg. Dit is de 1ste keer dat ik dus iets binnenkrijg en heb er meteen last van. Heb nog steed krampen
Het is nu toch al gebeurd... nietwaar? Denk dat je beter even de dag kan uitzitten en je lichaam zichzelf laten ontgiften... Als je je morgen nog niet beter voelt even de huisarts bellen maar voor nu gewoon even lekker op de bank kruipen met een warme kruik... Sterkte en beterschap!
Dankje, Ik kijk het ff aan. Maak me ook zorgen omdat ik borstvoeding geef.. Weet niet of het gevaarlijk is voor de kleine.
hey meid.. normaal is het niet zo heel erg als je een keer iets eet wat over datum is.. als het goed is lost je lichaam dit vaak zelf op.. Zou voor de zekerheid toch even je ha bellen omdat je borstvoeding geeft..
Heb de ha ff gebeld en ik moet er op letten dat ze goed blijft drinken en ors geven als ze veel diarree heeft, wantdat kan gebeuren. zo zielig voor haar. Stom van my! Voor my is het geen probleem iig.
Mn schoonmoeder en oma hebben er ook nog van gegeten ben benieuwd of zij nog last krijgen haha wat erg!
Maar het was wel lekker? Nee, grapje, hopelijk voel je je snel beter en krijgt niemand anders er last van.