Wat een nacht!

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Pff, erg slecht geslapen vannacht:(
    Mannetje is weer op zakenreis, sliep normaal gesproken by mn ouders maar wil dat nu afleren:) Wat een bange schijterd zeg, wel 10x wakker geworden 's nachts en lag echt stijf in bed!
    Niet normaal zeg. Ik wil het mn dochtertje ook niet aanleren en blijf daarom ook bewust thuis slapen als hy er niet is.

Wat doen jullie als je partner op reis is?

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Heerlijk genieten, dat ik eens alleen ben!!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Meestal vroeg naar bed met een lekker boek!!! En net wat G89 zegt... genieten dat je het huis weer eens voor je alleen hebt ;) :D

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben sinds onze huwelijksdag van anderhalf jaar geleden nog nooit alleen geweest met slapen:$. Ja, een paar nachtjes op de logeerkamer niet meegerekend, want ik kan niet tegen gekots 's nachts... Ik zou nog geen nacht zonder mijn lieverd kunnen.

En als het dan wel moet, dan zou ik me ook niet prettig voelen in ons grote huis. Dan zou ik allemaal geluidjes horen en bang worden. ;)

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ben altijd alleen , heb geen partner maar ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is .. heb wel tv op de slaapkamer en als ik bang ben gaat gewoon de tv aan :)

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik heb mijn lief ook graag thuis (hij is net terug van 1,5 week Shanghai) maar verder is het best lekker soms hoor.. en ik ben helemaal niet bang, zou niet weten waarvoor ik bang moet zijn.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Een feestje bouwen!

Nee geintje. maar zou niks erg vinden om weer eens n daggie alleen te zijn.

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik ben het ook gewend (vriend is 3maanden weg voor werk) in het begin vond ik het ook eng.
    en tegenwoordig kijk ik nog elke avond eerst onder de dekens of er geen spin in bed zit (heb ik ooit eens gehad) en daarna als ik lig kijk ik het plafond na of er niks zit:D
    meestal heb ik er geen problemen mee.

maar het lijkt me wel erg lastig als je bang bent. nou ben ik ook best een schijterd, maar ik heb 2hondjes:D dat scheelt veel. toen leah er nog niet was mochten ze altijd boven slapen als vriend niet thuis was voelde ik me veel veiliger:D
    nu mogen ze soms nog mee naar boven. maar dat is meer omdat ze het hele bed in beslag nemen (terwijl het kleine hondjes zijn) dan wordt ik snachts wakker omdat ik bijna uit bed val:D;)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Genieten van het grote bed en de stilte van het niet snurken van manlief :D

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik zou moeilijk kunnen slapen zonder mn man naast me..
    Maar vindt het niet erg om een dag of avond alleen te zijn.
    Hij heeft wisseldiensten dus ben wel eens alleen thuis, vindt het niet super erg.
    Ondanks ons grote huis voel ik me altijd wel op mn gemak, helemaal nu de pup waakser wordt haha.

11. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik vind het heerlijk, het huis voor mij en de kinderen alleen :D. Alleen de nachten vind ik iets minder ... tenzij m'n oudste 2 kinderen er zijn, dan slaapt er 1 van hen bij me in bed:).

12. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wij eten dan veel pasta ( vind mannetje niet lekker), maar verder vind ik het maar niks. Als ik dan in bed lig hoor ik elk geluidje. Laatste keer dat hij weg was droomde ik elke keer over geesten. Heb toen maar de hond mee naar boven genomen anders durfde ik mijn ogen niet eens dicht te doen.

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha nou hier wordt er niet gesnurkt en vind ik het niet erg als hy thuis is :D Heb het liefst dat hy zo vaak mogelijk thuis is. Gewoon gezellig!
    Ik kan nu echt niet genieten hoor, zit de hele tyd te denken oh nu zouden we dit doen en nu dat en aan alle leuke dingen die we samen doen. Zo zielig:)hahaha. Hy is nu 5 dagen weg..vind ik echt teveel!
    Ik maak bv. ook geen warm eten. Denk dan ga niet speciaal voor mezelf staan koken. Dan eet maar brood ofzo, of ik ga by mn ouders eten.

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Oh ja, het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat zyn auto nu van my is:D meer niet!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het wel lekker hoor, mijn man is regelmatig weg. Soms voor langere tijd (maand) en slaap net zo lekker als dat wanneer hij wel thuis is. Al is het samen wel gezelliger natuurlijk..

16. namya

namya Niet meer actief

nou meestal kan ik me wel vermaken, dagjes weg en dingen doen waar me man geen bal aan vindt, thuis ga ik lekker elke avond uitgebreid in bad met een goed boek, snachts komt me zoontje naast me slapen HEERLIJK, zo'n lekker klein lijfje naast je in bed.

wat ik ook heerlijk vindt is dat we dan makkelijk kunnen eten omdat ik en me kleintje niet zo kieskeurig zijn , me man is meer van het "uitgebreide" eten.

vindt het vaak best lekker even die 2/3 dagen geen man om me heen maar ben ook heel blij als hij er weer is

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

herkenbaar :D

mijn man is vaak op zakenreis en dan slaap ik soms een week alleen, dan voel ik me toch kwetsbaarder dan wanneer hij thuis is. ik ben dan ook echt alleen verantwoordelijk voor de veiligheid van mijn dochtertje, ik ben soms in staat haar dan op mijn kamer te leggen, heb het nog nooit gedaan maar neig er soms wel naar, alleen dan krijg je wat jij ook zegt, dan projecteer je die angst op je kindje en dat wil ik ook niet.

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    als vriend weg is is alles ineens van mij;) haha. mijn auto, mijn bed, mijn huis hahaha. vriend moet dan altijd lachen, want als ik hem mail moet ik er altijd even erg in hebben dat ik ons schrijf;):D haha.

ik vind het handig dat ik niet elke keer de autostoel terug moet zetten, vriend is iets langer dan mij en de stoel staat dan iets meer naar achter. het is zo makkelijk dat je die niet meer terug moet zetten elke keer haha:D

en ik kook wel zo veel mogelijk voor mezelf (en dochter) toen dochter er niet was deed ik dat ook, maar dan maak ik grotendeels dingen die ik lekker vind. ga geen dingen voor mezelf maken die ik niet lekker vind:D nu dochter er is eet ik wel gezonder. anders had ik wel eens een dag (vooral zaterdag) dat mijn avondeten een zak chips en toastjes en snoepjes was:D

19. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Haha juist ja! :D
    Maar toch vind ik het prettiger als hij lekker naast me ligt..duurt voor mij wel wat langer om in slaap te komen maar dat maakt voor mij niet veel uit.;)

20. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Nou vind het knap dat jullie gewoon lekker kunnen slapen alshy er niet is!
    Ga me vanavond maar eens proberen te vermannen;)

Wat ik ook zo minder vind is dat ik normaal gesproken wacht tot hy thuis is en nu aan het begin van de dag gewoon weet dat hy niet thuis komt! Daar baal ik van!

Deel Deze Pagina