Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen, maar dat zie ik vanzelf wel. Hebben jullie tips voor winkels? Waar je voor een leuk prijsje je baby uitzet kan kopen? Internet winkels, enz?
van asten of te wel www.babysuperstore.nl heeft vaal leuke aanbiedingen van complete kamertjes. de mijn ewas 600 euro inc. babyfoon, goed gekeurd matras, grote beer en waardebon boekje die je kon inwisselen bij verschillende aankopen. ook hebben ze er altijd showmodellen staan die compleet al weg gaan voor 200 tot 400 euro
www.babydump.nl kan zowel via internet bestellen als in de winkel. Ik heb daar heel mijn kamer, kinderwagen, maxicosi, babyfoon, badje en box enzo vandaan.
ook de wandelwagens hebben ze vaak in de aanbieding met extra's (maxicosi , voetenzakken etc) en idd marktplaats
Wij zijn zeer tevreden over babypark. Hele goede service en bulkkorting, dus hoe meer je koopt hoe meer korting. Misschien ken je nog wel mensen in de buurt die ook zwanger zijn en dan kom je samen al heel snel aan 15% korting op alles (dus ook bugaboo's en stokke kinderwagens, die bij de prenatal altijd uitgesloten worden)
Hoi Hoi, Ik ben vorige week bij www.baby-outlet.nl in Almelo geweest kijk maar eens op de site. Ze hebben er zowel b- keus en a- keus kamers en boxen. Ik heb een mooi baby kamer gehaald voor 600 euro en een kinderwagen x-adventure voor 349 met wandelwagen/ voetenzak/ maxi-cosi en adapter. Ik vond het een hele leuke zaak met leuk personeel. Groetjes Moniek
Ikea en babydump.. verder kun je via marktplaats tegenwoordig heel veel kopen.. Veel plezier met shoppen!
Wij hebben alles aangeschaft bij Babtpark. Weet niet of het echt een voordelige zaak is. Maar met de staffelkorting (zo iets heet het geloof ik) kregen we toch nog beste korting.