Herrie na 18 .00 uur.....!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bloem, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi,

    Mijn dochter wordt morgen negen maanden en nu heeft ze al een tijdje dat ze savond alleen nog maar huild!
    Of ze dan moe wordt of honger krijgt? Ik weet het niet, ze wil niet eten of drinken, ik bed is al helemaal verkeerd... Als we met haar wandelen is het wel oke maarja dat kan dus niet en wil ik eigenlijk ook niet. Herkent iemand dit, ze gaat vaak pas rond 22.00 uur slapen en dan zijn wij ook kappot...
    Ik leg haar soms al even in bed zodat ze daar maar huild, ik denk dat het iets met moeheid te maken heeft maar slapen doet ze niet... en we laten haar echt wel 30 min janken in haar bedje en dan is ze helemaal over de toeren.... ik wordt er zo moedeloos van en soms jank ik zelfs mee omdat ik niet meer weet hoe of wat...
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meid

    ik ken het
    youame heeft het de laatste tijd ook ook wel smiddags
    leg ik haar in bed omdat ze moe is helemaal over de toeren
    pak ik haar eruit probeer haar te suussen gaat ze weer lachen
    maar zo gauw ik haar neer zet og leg is het weer krijzen
    nu ga ik na van alles proberen achter de pc zitten beetje op deze site kijken en in no time slaapt ze en kan ik der in bed leggen
     
  3. Esmeesmama

    Esmeesmama Actief lid

    29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Zóóó herkenbaar! Esmée doet dat ook al weken. Gelukkig niet elke avond, maar pakweg 3 avonden in de week.

    Hetzelfde als bij jullie: blijven huilen tot ze helemaal over haar toeren is!

    Het enige wat bij ons helpt is haar even uit bedje halen. Dan neem ik haar mee naar beneden en "lezen" we even een boekje ofzo. Als ze weer helemaal gekalmeerd is, leg ik haar weer in haar bedje en dan gaat ze meestal wel direkt slapen.

    Maar wat er nu aan de hand is... geen idee.... misschien heeft het te maken met verlatingsangst?

    Het gekke is dat ze er alleen 's avonds last van heeft, overdag gaat ze altijd gelijk slapen.

    Hadden we maar een gebruiksaanwijzing hè? ;)
     
  4. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    helpt het als je naast haar bedje blijft zitten tot dat ze in slaap valt?Misschien zit ze in de eenkennigheidsfase/verlatingsangst.
    Bij jiri helpt het als hij zo huilt en ik blijf er ff bij zitten.
     
  5. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik herken me helemaal in esmee, helaas blijkt ernaast zitten ook niet te helpen, alleen eruithalen en mee naar beneden, op haar kamer blijven helpt ook niet :( Als ze beneden is dan is ze weer helemaal super en heb je het liefste kind van de wereld tot je haar weer in bed legt... en dan heeft ze al 6 uur niet geslapen!
    Hoeveel slapen jullie kleintjes van ongeveer 9 mnd overdag?
     
  6. Esmeesmama

    Esmeesmama Actief lid

    29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Bij Esmée helpt het ook niet als ik op haar kamertje blijf zitten, dan gaat/blijf ze ook gewoon huilen...

    Esmée komt normaal gesproken rond 8:15 uit bed en gaat er dan rond 10:00 uur weer in tot 11:30 uur. Dan slaapt ze 's middags nog van 15:00 tot 16:30 uur en gaat ze 's avonds tussen 20:00 en 20:30 weer naar bed.

    Ik ben nu aan het proberen om haar 1 keer overdag te laten slapen. Vandaag kwam ze namelijk pas om 9:15 uit bed. Ik heb haar na de boterham om 13:00 uur in bed gelegd en ze kwam er om 16:00 uit. Nu ligt ze sinds 20:30 uur weer op bed, maar ze ligt helaas te huilen... Ik hoop dat ze snel gaat slapen... :cry:
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik denk dat het uitproberen is.Hier ook 5 weken gehad.
    Op aanraden van huisarts laten doorhuilen, hoe moeilijk dat ook is, het gaat echt over.
    Als je er steeds heen gaat, beloon je haar.
    Probeer het maar het is niet leuk, maar helpt heel goed.
    Steven gaat nu lief slapen, en er is niks aan de hand.
     
  8. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Misschien hebben we wat gevonden, Yara slaapt vaak tot ongeveer 8 a 8.30 uur en dan gaat ze er pas rond 12.30 a 13.00 uur in en vaak slaapt ze dan 2 a 2.5 uur en hierna gaat ze niet meer naar bed! wel lang he terwijl e dus pas rond 20.30 a 21.00 uur in slaap valt dan pas... eerder lieten we haar ook nog even tussen 16 en 17 uur slapen maar dan werd het vaak 23 uur! gaap , nu doen we het 3 dagen zo en het is wel miepen vanaf 18.00 uur maar ze slaapt wel voor 21.00 uur...
     

Deel Deze Pagina