Hallo dames, Ik heb een bruin achtige stoffen bankstel inclusief vlekken. Ik heb er een tijdje geleden al op lopen boenen met speciaal spul om vlekken uit stof/bekleding te krijgen maar helaas tevergeefs. Het zijn niet echt vlekken maar meer kringen, van onder andere drinken van mijn zoontje. Overdag valt het niet zo op, maar gek genoeg s'avonds des te meer en ik erger me er dood aan. Heeft iemand een wondermiddeltje waarmee je kringen uit de bank kan krijgen?
tja, ik kom niet verder dan sopje met groene zeep en daar de hele bank mee doen, neit alleen de kringen. daarna met een azijnmix erover gaan (kleur ophalen) en dan zo goed mogelijk droogdeppen.
Misschien moet ik dat allebei is gaan proberen. Erger me sowieso al aan die bank omdat ie zo klein is, en nu erger ik me nog meer door die vlekken. Het liefst kieper ik em zo het raam uit, maar op de grond zitten lijkt me toch ook niet zo geweldig
We hebben dat ook inderdaad, heel lelijk. Hebben er nu voor nood een kleed over, maar dat werkt ook niet echt met een kat in huis. Een jaar of 2 geleden hebben we eens zo'n speciaal apparaat gehuurd bij zo'n verhuurbedrijf. Het leek op een stofzuiger, en daar ging water en sop in en op die manier hebben we de bank toen heel mooi schoon gekregen. Heb zelf alleen geen zin meer om nog zoveel energie in die bank te steken Maar het is het proberen waard!
~ Hier ook! Ik had ook van die vlekken als TS, alles geprobeerd, werd zelfs erger. Maar met dat vlekkenspul van HG, weg!!! Mijn bank lijkt weer als nieuw!
Ik maak mijn bank altijd schoon met Vanish.Gewoon dat spul wat eigenlijk bij de was moet. Hier werkt het erg goed.Zelfs oude vlekken die ik er met ander spul niet uit kreeg zijn nu weg.