Vlekken in het bankstel, wie heeft het wondermiddel?

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames,

Ik heb een bruin achtige stoffen bankstel inclusief vlekken:(. Ik heb er een tijdje geleden al op lopen boenen met speciaal spul om vlekken uit stof/bekleding te krijgen maar helaas tevergeefs. Het zijn niet echt vlekken maar meer kringen, van onder andere drinken van mijn zoontje. Overdag valt het niet zo op, maar gek genoeg s'avonds des te meer en ik erger me er dood aan. Heeft iemand een wondermiddeltje waarmee je kringen uit de bank kan krijgen?

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier werkt dat vlekkenspul van HG wel heel erg goed!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, ik kom niet verder dan sopje met groene zeep en daar de hele bank mee doen, neit alleen de kringen. daarna met een azijnmix erover gaan (kleur ophalen) en dan zo goed mogelijk droogdeppen.

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Misschien moet ik dat allebei is gaan proberen. Erger me sowieso al aan die bank omdat ie zo klein is, en nu erger ik me nog meer door die vlekken. Het liefst kieper ik em zo het raam uit, maar op de grond zitten lijkt me toch ook niet zo geweldig;)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We hebben dat ook inderdaad, heel lelijk. Hebben er nu voor nood een kleed over, maar dat werkt ook niet echt met een kat in huis.

Een jaar of 2 geleden hebben we eens zo'n speciaal apparaat gehuurd bij zo'n verhuurbedrijf. Het leek op een stofzuiger, en daar ging water en sop in en op die manier hebben we de bank toen heel mooi schoon gekregen.
    Heb zelf alleen geen zin meer om nog zoveel energie in die bank te steken ;) Maar het is het proberen waard!

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ~

Hier ook! Ik had ook van die vlekken als TS, alles geprobeerd, werd zelfs erger. Maar met dat vlekkenspul van HG, weg!!! Mijn bank lijkt weer als nieuw!

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb van dat speciale spul van de action voorde bekleding van outostoelen schoon te maken

8. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

gebruiken wij ook werk super.

9. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik maak mijn bank altijd schoon met Vanish.Gewoon dat spul wat eigenlijk bij de was moet.
    Hier werkt het erg goed.Zelfs oude vlekken die ik er met ander spul niet uit kreeg zijn nu weg.

10. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ossengalzeep?

Deel Deze Pagina