Ik ken 6 a 7 Kruidvats waar ik zo nu en dan kom en overal is het dezelfde ellende. Kledingwinkels met harde muziek snap ik ook niet: hier op het station heb je een Vila/Pieces: de muziek hoor je al aan de andere kant van het station.
Ik vermijd de AH, Plus, C1000 etc. als ze acties hebben als voetbalplaatjes verzamelen etc. en je niet eens normaal de winkel uit kan zonder dat er allemaal kinderen staan te drammen om plaatjes. Ken ook een winkel (maar is niet van een keten) waar de muziek zo belachelijk hard staat, dat ik er niet meer kom. Ik kom ook niet meer bij een bepaald grandcafé, omdat ze daar steeds vreselijke muziek op hebben staan. Kruidvat, Action, H&M, Zara etc. vind ik vaak een klerezooi en veel te volgepropt, maar ach, ik kom er nog wel, omdat ze vaak wel fijne aanbiedingen of goedkope dingen hebben. Al bestel ik ook veel online, bespaart me een hoop frustratie.
Bart Smit ( klantonvriendelijk) Winkels met keiharde muziek winkels waar ze gelijk op je lip zitten. ( net of je de winkel leeg zou jatten)
oohja, die muziek, bij ons bij de gamma stond die van de week zo hard met van die vreselijke jengelmuziek dat je er hoofdpijn van kreeg en mekaar bijna niet kon verstaan. je kon niet eens helder nadenken om iets uit te rekenen. we zijn maar weer weg gegaan toen. sjeuj zeg....
Ik heb niet echt een keten waar ik een hekel heb om heen te gaan. Maar heb wel een hekel als ze al meteen komen met de vraag " kan ik je helpen" en dan vervolgens je de hele tijd in de gaten houden. En ik heb een hekel aan sommige type klanten. Van die typetjes die altijd tegen je beginnen te klagen in de hoop dat jij dan lekker met hun mee klaagt Bij wie nooit wat goed is
Alle winkels waar ze alleen (rol)trappen hebben of een ongelooflijk trage lift. In Gouda: intertoys, blokker, v&d. Verder, zoals al genoemd: kruidvat, trekpleister, zeeman, wibra, vanwege de slechte service en rommelige gangpaden. Douglas vanwege de idiote prijzen. En alle parfumwinkels vanwege de enorme misselijkmakende stank. Hmm, bijna alle winkels dus Lang leve webshops!
Keukenconcurrent, keukenkampioen en dat soort winkels... ongelooflijk opdringerige verkopers... Aldi, omdat het altijd zo'n zootje is en ook altijd enorm druk... Verder ben ik meer een internetshopper Lekker rustig
Ik heb een bloedhekel aan winkels waar ze je onwijs in de gaten houden. Alsof ik er zo onbetrouwbaar uit zie???? Dan vragen ze eerst: Kan ik u ergens mee helpen? Ik: Nee hoor, dankjewel. Ben gewoon even aan het kijken. En vervolgens gaan ze 1 meten bij je vandaag met zo'n neppe grijns iets lopen opvouwen wat toch al netjes lag en mij in de gaten houden. Ik ben dan zo weer weg! Dat vind ik wel zo kinderachtig! Komop zeg. Of winkels waar je zegt: We kijken gewoon even rond! En dat er vervolgens toch iemand constant achter je kont aanloopt en bij alles waar je naar kijkt een uitleg geeft. Grrr
De DA, ontzettend dure en overdreven winkel. Al die meiden die met een laag make up en quasi beleefdheid naar je toe lopen.... Geef mij dan maar de ETOS, een stuk gezelliger.
Vanaf kinds af aan heb ik een hekel aan winkels waar je net 1 stap over de drempel hebt gezet en er een verkoopster/verkoper meteen komt vragen of ze je kunnen helpen... Echt winkels die ik niet prettig vind: H&M: veel te kleine gangpaden, de sfeer Parfumzaken (Ici Paris/Douglas enz): Stinkt buiten al, hoe zal dat binnen dan wel niet ruiken??? Saturn/Mediamarkt: Daar denken ze dat het altijd midden in de winter is! Zeeman: Vind het een krappe winkel, hoe groot de oppervlakte ook is... Kruidvat en Action, daar kom ik wel vanwege de aanbiedingen, maar opgeruimd is iets anders
Wat grappig dat jullie allemaal zo tegen de kruidvat en de H&M zijn. Dat zijn juist de winkels waar wij veel komen! Veel van de kruidvats hier zijn wel lekker overzichtelijk, opgeruimd, vriendelijk personeel en de aanbiedingen zijn meestal ook wel op voor raad. De H&M hier het zelfde, brede gangpaden en meestal is het ook wel opgeruimd. Alleen met de sale wil er nog wel eens wat op de grond liggen maar vaak geen problemen mee . On topic: De zeeman! Daar vindt ik juist dat het altijd erg slordig is, overvolle rekken en de bakken zijn vaak helemaal over hoop gehaald en zit tottaal geen logica in! Extreem smalle gangpaden waar je zelfs zonder kinderwagen nog moeilijk doorkomt. Personeel is dan nog wel redelijk vriendelijk..
whahahhaaha ik wou ook Xenos zeggen maar om een andere reden als ik daar kom moet ik werken en die geur bij xenos daar verbaas ik me ook nog steeds over er hangt een bepaald luchtje en ook ik ruik het nog steeds elke ochtend als ik binnen kom een mengelmoes van van alles mmmmmmmm raar maar waar
Saturn en Mediamarkt met stip op één, van wege de herrie daar. Verder alle overdekte winkelcentra op een regenachtige zaterdagmiddag. Alle winkels op koopzondagen. Het liefst ga ik op een door-de-weekse-dag op een ochtend naar de winkel(s).
bij ons in Julianadorp zijn de meiden van de DA hardstikke lief en aardig ook echt behulpzaam en onze kruidvat is ook gezellig met leuk personeel agh ja met kinderwagen beetje rommelig
Seats and sofas!! afzetters. Verder alle winkels waar ik mezelf nog niet s eens kan horen denken door het lawaai en winkels waar het personeel meteen op je af komt of zich met je gaat bemoeien. (dat staat je leuk) rot op je probeert het me alleen maar aan te smeren. Kruidvat is te vol, kan je met je kids niet eens normaal lopen, ga liever naar de trekpleister.