Welke winkels vermijd jij liever?

Discussion in 'De lounge' started by Vogelinnetje, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Hmm, de Dolcis stinkt bij ons niet naar plastic.
    De rest wel ja, echt zo'n koppijngeur.

2. Dana

Dana Niet meer actief

supermarkten! helaas kan ik er niet onderuit.......

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    H&M en de Aldi.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oehhh ik vind de kruidvat echt leuk juist! weet ook niet waarom, zelfs met kinderwagen!! maar onze kruidvat was ook 1 van de beste dus meestal ook netjes opgeruimd enzo :p
    en vind de XENOS ook super leuk!!

verder vind ik de miss etam verschrikkelijk!! wil er liever niet eens dood gevonden worden!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oeh idd!! in mijn geval is dat dus de ETOS! wat een verschrikkelijk personeel zeg, en ze kwamen nog wel als beste van vorig jaar geloof ik.. die staan dus idd zoals jij beschrijft aan je vast geplakt of je niks weg haalt! aargghhhh

6. noukie89

noukie89 Niet meer actief

de sting in emmen wat een verschrikking zeg net een discotheek mis alleen de bier en de drankjes nog

7. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ook ik ben juist gek op de kruidvat.. koop daar bijna alles qua huidverzorgingsspulletjes. En tja met de kinderwagen is het vaak een ramp, gelukkig zit de mijne niet meer in de wagen.. dat scheelt.
    Verder heb ik een hekel aan de h&m daar kan ik echt niets vinden zo'n rommelzaak.. bah!!

8. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Gelukkig heb ik gekozen voor een zeer compacte duowagen zodat ik heerlijk kan blijven komen bij de rommelige goedkope winkels whahaaa.

Ik woon in Heerhugowaard en hier is de Kruidvat eigenlijk erg opgeruimd en goed te doen met je wagen.. ook de Zeeman ruimen ze voortdurend op. Tuurlijk zijn de gangpaden niet breed, maar wel opgeruimd dus ik kan overal doorheen.

De 'no go' winkels: action (sinds ik moet shoppen met 2 kids), C1000, Aldi (alleen leuk in je eentje, zeker niet met kids), Douglas (val bijna flauw door die geur)

ach ik shop tegenwoordig veel online, lekker relaxed thuis met een kop thee erbij... kleding veel bij wehkamp..zelfs mijn stofzuiger haha. Parfum koop ik altijd online, veeeeel goedkoper!

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

Jun 19, 2011
    2,205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoewel ik er op zijn tijd wel leuke kinderkleding vind hangen, vermijd ik de H&M en Zara het liefst. Het is er zo druk, alsof ze het gratis weggeven.

En van die schoenoutlet winkels. Met in de paden hoog opgestapelde dozen, waar je never fatsoenlijk doorheen kan lopen. Laat staan met een kinderwagen.

10. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

Jun 24, 2011
    760
    1
    0
    H&M en de ikea lijkt wel afentoe of ze dingen voor niks weg geven.

11. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    de C1000 in ons dorp! hebben nooit wat op voorraad, ze noemen het hier dan ook de C500. en de eigenaren zijn zo onvriendelijk! Ik winkel bij de C1000 een dorp verderop! veel netter, groter en alles op voorraad.

Verder heb ik een hekel aan winkels waar je nog maar net binnenstapt en de vraag komt dan meteen: kan ik u helpen?

12. Hihi ik kom juist graag in de H&M, maar het verschilt ook erg per H&M. Die hier is doordeweeks rustig en kan makkelijk met de Stokke door alle gangpaden.

Douglas loop ik met een grote boog omheen, anders krijg ik koppijn.

Kruidvat is een opgestapelde rommel, maar moet er toch af en toe naar toe.

AH veel bonusaanbiedingen zijn op, veel spullen over datum, vakken verkeerd gevuld :(.

Sting, Coolcat, Vero Moda etc wat een pleurisherrie komt er uit die winkels. Hoef geen gehoorbeschadiging :)

Kijkshop lijkt wel een goedkope win-kermisattractie, ziet er zo cheap uit daar.

Veel te rustige winkels vermijd ik vaak ook omdat anders die verkopers zo op je gaan letten.

13. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Oja bij ons zit de sengers, hele leuke kleding voor kinderen, maar het personeel..! Ze negeren je gewoon. Laatst was ik aan de kassa iets aan het vragen, maar ze vond het niet nodig om mijn 2e vraag te beantwoorden. Die andere klant was belangrijker, die kocht wel iets. Ik kom er niet meer.

14. Ja en Prenatal trouwens ook, spullen zijn daar veel duurder dan in andere winkels en rare verkoopsters die je niet helpen :( of klagen over wanneer ze naar huis mogen.

15. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    kledingwinkel waar ze geen spiegels in het pashokje hebben.
    kortom je moet eruit, dan staat daar een meisje met nog geen 1% vet op haar lijf mij te vertellen dat het me prachtig staat.
    dan kijk je in de spiegel en je schrikt je rot!!!

nee dank je.

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    De Em-té.... muizen rennen er rond. Onvriendelijk personeel en droge perzikken.

Kruidvat... pas ik met de kinderwagen amper doorheen. Moet vaak om lopen omdat er dozen in de weg staan. Rijd ik iets omver met een wiel van de wagen? Laat ik het liggen...

Action... ga niet voor 1 ding in die lange rij staan.

n tóch zijn het winkels waar ik vaak kom haha!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Blokker vind ik vreselijk, vooral toen ik nog veel met de Quinny op stap ging...olifant en porselein ofzo toch?:D

Kruidvat hier ook een ramp, vreselijk personeel wat nooit op de hoogte is van hun assortiment (belachelijk als je er werkt dat je niet weet hoe of wat) en hier zijn op maandag al de aanbiedingen uitgestald maar je mag het op dinsdag pas mee nemen;)

Action hebben leuke dingen voor weinig, maar meeeeeen, ze moeten écht wat doen aan die achterlijke rijen altijd...dat is echt niet grappig meer.

C1000 mijd ik hier sowieso door het vage personeel hier en vindt het net de SBS van de supermarkten verschrikkelijk gewoon brrrr

En verder sowieso gewoon supermarkten, ik háát boodschappen doen! Vriendlief vreest altijd weer voor zn leven als hij voorzichtig laat vallen op zaterdag ochtend dat ik me moet klaar maken omdat we boodschappen moeten gaan doen hahaha ---->:x

18. Wat gek hier kan ik altijd gelijk mijn spullen op de band leggen bij de Action. Ik kom er wel doordeweeks btw.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Zelfs door de week is het hier ellende..alleen als je s ochtends heel vroeg gaat rond half 10 dan gaat het wel.

20. maansteen

maansteen Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,316
    0
    36
    Goed, daar komt mijn lijstje (ze zullen ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen) :

Vanwege de geur en de 'klamme warmte'

*Wibra
    *Zeeman
    *Bristol
    *Scapino
    *Xenos
    *Douglas en Ici

Vanwege de drukte en onoverzichtelijkheid:
    *Kruidvat
    *Action
    *Aldi en Lidl
    *H&M

Tenslotte nog de categorie te harde muziek:
    *Saturn
    *Mediamarkt
    *Coolcat
    *Sting

Maar....Toch ga ik af en toe wel naar binnen voor Dasty en als er scherpe aanbiedingen zijn....

Share This Page