Ik kom niet in winkels op vrijdag avond, zaterdag of zondag. Wat een verschrikkelijke hel is dat zeg! Maar goed, ik werk onregelmatig, dus ik ben dan ook gewend om bijv op dinsdagochtend boodschappen te doen, of andere dingen te shoppen.
Prenatal, alle supermarkten behalve ah en lidl. Ik kwam graag in de kruidvat en totaal niet in de etos, maar nu ze tegenwoordig hier waar ik woon de wagen (welke vorm dan ook) verboden hebben in de kruidvat word ik wel gedwongen om naar de etos te gaan.
De H&M, wat een ramp! Ik ga daar alleen naar de kinderafdeling, is vaak iets rustiger en de rest koop ik wel online, want ik vind dat ze soms best leuke dingen hebben. Alleen die rommel, de drukte en de enorme rijen voor de paskamer, daar doe ik echt niet aan mee.
Huh? De wagen als in kinderwagen? Ik draag Renske eigenlijk altijd (in draagdoek op rug), maar de keren dat ik ben gaan winkelen met wagen viel me echt op hoe ouder-met-kleine-kinderen-onvriendelijk een hoop van de winkels zijn . Maar bij de kruidvat is het zo krap ingericht dat ik met haar op mijn rug van alles omgooi