Ik heb deze van z8 besteld. Belachelijk duur, maar zo cute! Enige nadeel vind ik is dat ie op de foto blauw lijkt, en in het echt donker grijs is. Maar ben er wel blij mee
Hopelijk heb je de juiste maat besteld. Ik heb hem in de winkel gehaald en heb maat 80 besteld terwijl ze nu net in 62 zit van Z8. Hij valt zo belachelijk klein
Ja klopt stond op de site. Heb maat 92/98 besteld. Zou overeen komen met maat 86. Ze zit nu in maat 80 dus denk dat dat wel goed zit, heb hem nog niet gepast.. Wou ze niet
De jongste moet het met een 'afdankertje' ( ) van grote zus doen. Prenatal jasje met een Noppies wintersetje (muts, sjaal, wantjes). (Foto is van oudste dochter toen ze het jasje voor het eerste aan had)
Ik heb deze besteld voor onze kleine meid. En heb daarbij een sjaal en muts met harder roze en grijs van Barts. Voor de echte winter winter koop ik een skipakje erbij. Heerlijk voor als ze in de wagen/slee zit.
Hebben een herfstjas gekocht in maat 80: Jacka - KappAhl, Mode & Kläder på nätet En een winterjas met broek in maat 86 voor de echte winter (aangezien die is vanaf ongeveer dec tot maart en daar is hij 1+): Jasje: Vinterjacka - KappAhl, Mode & Kläder på nätet Broekje: Skidbyxor - KappAhl, Mode & Kläder på nätet
Die is leuk! Heb er pas 1 gekocht, maar deze is leuk voor erbij. Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?
Wat een leuke jassen allemaal! Ik heb deze gekocht voor mijn dochter. S&D Le Chic Baby Girls jas | kleertjes.com
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Baby%E2%80%99s//Collectie/Jacks/106284/1 en een paars kort jasje van cena
Ik heb deze gister besteld voor mijn meisje, ben benieuwd!! Morgen komt die binnen!! Ik had een jas maar die is nog veels te groot, ti's zon klein poppetje was echt geen gezicht hihi!!