Ik vroeg me af voor de mensen die de winterjas van Zara hebben (roze) en die van beebielove (nieuwe collectie) of de jassen groot/klein/normaal vallen, ik zit te twijfelen voor de maat, m'n dochter zit net in maat 62 en soms nog in 56 met kleding wat groot valt
REVERSIBLE OVERCOAT - Coats - Baby girl (3 - 36 months) - Kids | ZARA Netherlands Deze van Zara! Veel leuke jasjes bij Zara. Vind die van prenatal van 30eu ook erg leuk!
Sara1988, ik vind Zara altijd goed vallen. Niet te groot, niet te klein. Mijn dochter is nu 86cm en heb maat 92 voor haar gekocht. Zit wat ruim, maar 86 waren de armpjes wat kort.
Ik heb deze voor ons meisje. NEXT Doorgestikt jasje met voering online bij | OTTO Ik raad bestellen bij de otto alleen niet aan, aangezien ik 4 dezelfde jasjes, 2 kleuren en 2 maten had besteld en het in 3 keer werd bezorgd. De roze versie van de jas trouwens ook geen aanrader, die is echt fluoride roze. Doet gewoon zeer aan je ogen. Maar goed ben ik heel blij mee. Nu op zoek naar een rode of roze sjaal.
Jasje van bfc maat 68. Hij is wel nog wat te groot. Ik heb nig geen leuke muts wanten sjawl. Welke kleur zou hier leuk bij staan?
Nou ik kan je niet precies vertellen waar hij vandaan komt Ik had hem ergens op facebook gezien bij iemand die babykleding verkoopt voor 25euro excl verzenden. Daar wilde ik hem bestellen maar liet het eerst aan mn vriend zien wat hij ervan vond en die heeft gegoogeld en weet ik veel en heeft hem nu bij dezelfde leverancier als die van FB besteld voor 12,10 incl verzenden uit China Dus als je het weten wil kan ik kijken of ik dat adres nog voor je kan opzoeken Ik heb hem nog niet binnen (ik verwacht hem wel ergens deze week of volgende week) dus of het gaat lukken met verzenden weet ik nog niet maar dacht wel voor die 12 euro ipv 31 (incl verzenden) gok ik dat wel een keer Ow en terugsturen als hij niet goed zit of niet naar wens is, is geen probleem
Wij hebben een jas van C&A voor erbij, beige/houtje touwtje.. alleen is nog wat te groot (zie foto) Voor nu (voor het echt koud wordt) een jas van Zara tussendoor (zie foto van bordeaux rode jas): Voor de echte winter moeten we nog een jasje zoeken.