Is een waterbaan van Aquaplay nog leuk voor een 5 jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Stoffeltje, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    De titel zegt het al: is een waterbaan van Aquaplay nog leuk voor een vijf jarige? (Ik heb ook nog een kindje van 3,5 en 1,5 dus die kunnen er ook nog mee vooruit.) En waar moet ik op letten?

Ik ben namelijk geheel inspiratieloos betreft een cadeau voor zijn verjaardag. Ik heb naar een afstandsbedienbare auto gekeken van Cars maar ik denk dat die wat sneller kapot gaat en dat vind ik dan zonde geld. Een step heb ik ook in gedachte gehad maar voor die met kleine wieltjes vind ik hem nog te klein en met grote wielen ben ik bang dat hij die niet lang genoeg leuk vindt. Een racebaan vond ik ook wel leuk maar de wat betere zijn ook pas geschikt vanaf een jaar of zeven.

Alle ideetjes klein of groot zijn welkom. Waar zijn jullie knullen van vijf jaar en ouder blij mee? Ik vind het wel belangrijk dat het een beetje duurzaam is.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm er is een grote waterplay in de aanbieding bij Bart Smit.
    Wel alleen online bestellen geloof ik :)

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier heeft mijn zoon van vier hem eind juni gekregen. Een grote van BIG niagara. Mijn zoonvan vijfenhalf vind hem heel erg leuk m.n. Ook vanwege de sluis en het oppompen van water. Hij kan er echt tijden mee bezig zijn....

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ons mannetje heeft ook de BIG Niagara gehad voor zijn 2e verjaardag. Hij was vooral met de bootjes aan het varen, maar 5 buurkinderen kwamen er ook bij (leeftijd 4 tot 9) en die speelden er geweldig mee. Pompen, watervallen maken, etc. Ze vonden het geweldig (en zoonlief ook, die deed op zijn manier mee). Moet dus echt wel kunnen voor een 5jarige.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jazeker! Wij hebben onze jongste een waterplay voor zijn 2e verjaardag gegeven. Maar vooral de oudste van bijna 5 speelt er mee.
    Hele fantasieën joh, super om te horen wat hij allemaal zegt en verzint.
    Vooral met vriendjes, die is een boot, die moet spullen hallen en de andere laadt etc. Heel leuk.

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hier krijgt mijn dochter ook de Niagara voor haar 3e verjaardag. De pomp zal te moeilijk voor haar zijn denk ik. Op de originele website heb ik de goedkoopste gevonden. Dat scheelt 10-20 euro met de winkel!

Ik wil 'm in de winter ook binnen gebruiken. dan doe ik zo'n rubberen puzzelmat eronder.

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb die nigiara voor 40 euro gezien. Het wordt waarschijnlijk die want ik vind de Aquaplay 660 het leukst maar die kost minstens 80 euro en dat vind ik behoorlijk aan de prijs.

Maar naar alle waarschijnlijkheid gaan we twee caviaatjes uitzoeken. Daar zeurt hij al maanden over en mama vindt dat stiekem ook wel erg leuk.

Deel Deze Pagina