Iemand deze schoenen voor zoontje? Ben benieuwd hoe ze vallen

Discussie in 'De lounge' gestart door Fransa, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Linkje:
    Scapino.nl - DR. VISSER JONGENS SCHOENEN

Ben op zoek naar een paar niet al te dure schoenen voor de herfst. Voor de zomer heeft zoonlief van die schoenen met openingen en dat lijkt me in de herfst niet zo handig. Wil dus nog niet al te warme en kwam bovenstaande tegen.

Nu heeft hij een hoge wreef en aardig brede voeten. Dus was benieuwd of er hier iemand is bij wie zoonlief deze schoenen heeft en of je mij kunt zeggen hoe ze vallen...

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik vind ze wel leuk!

3. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Vind ze ook leuk maar geen idee hoe ze vallen, dus eigenlijk heb je niets aan mijn reactie haha. Hopelijk weet iemand anders hoe ze zitten!

4. Essie 81

Essie 81 Actief lid

31 mei 2010
    248
    0
    0
    zuid-holland
    Lijkt een beetje op de schoenen die mijn zoontje heeft

Klittenband schoen - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen

Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef dus ook niet altijd makkelijk schoenen kopen. maar die bij van haren die zitten hem als gegoten en omdat ze heel veel lijken op die van scapino denk ik dat het wel goed moet zitten.

Maar is er geen scapino bij jullie in de buurt dat je ze kan passen met je zoontje?

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Heb voor mijn zoontje ook dr. visser schoentjes gehad. Ik ben er super tevreden over. Sowieso zijn ze echt voor de kindervoetjes gemaakt. Mijn zoontje heeft nu toevallig schoentjes van Nike en adidas maar daar valt hij toch sneller mee omdat die voorkant zo plat loopt. Ik had trouwens niet deze maar ik vind deze ook erg leuk!

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Woon in Frankrijk dus geen Scapino hier.
    Hij heeft ook al Dr. Visser schoenen gehad deze zomer, met één klitteband en zo half open. Dus ik denk eigenlijk dat het wel goed zit.
    Ga over 2 weken naar NL en bedacht dat ik ze daarom wel kan bestellen en dan mee kan nemen. Maar ruilen wordt dan een beetje lastig. Vandaar m'n twijfel...

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hey van haren heeft ook wel leuke schoentjes zeg,wist ik niet thanks!:D

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Tim heeft ook brede voeten en een hoge wreef. Hij heeft een ander paar enkelschoenen van dr Visser.

Het is dus niet deze schoen, maar misschien vallen alle dr visser schoenen een beetje hetzelfde?

Deel Deze Pagina