Linkje: Scapino.nl - DR. VISSER JONGENS SCHOENEN Ben op zoek naar een paar niet al te dure schoenen voor de herfst. Voor de zomer heeft zoonlief van die schoenen met openingen en dat lijkt me in de herfst niet zo handig. Wil dus nog niet al te warme en kwam bovenstaande tegen. Nu heeft hij een hoge wreef en aardig brede voeten. Dus was benieuwd of er hier iemand is bij wie zoonlief deze schoenen heeft en of je mij kunt zeggen hoe ze vallen...
Vind ze ook leuk maar geen idee hoe ze vallen, dus eigenlijk heb je niets aan mijn reactie haha. Hopelijk weet iemand anders hoe ze zitten!
Lijkt een beetje op de schoenen die mijn zoontje heeft Klittenband schoen - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef dus ook niet altijd makkelijk schoenen kopen. maar die bij van haren die zitten hem als gegoten en omdat ze heel veel lijken op die van scapino denk ik dat het wel goed moet zitten. Maar is er geen scapino bij jullie in de buurt dat je ze kan passen met je zoontje?
Heb voor mijn zoontje ook dr. visser schoentjes gehad. Ik ben er super tevreden over. Sowieso zijn ze echt voor de kindervoetjes gemaakt. Mijn zoontje heeft nu toevallig schoentjes van Nike en adidas maar daar valt hij toch sneller mee omdat die voorkant zo plat loopt. Ik had trouwens niet deze maar ik vind deze ook erg leuk!
Woon in Frankrijk dus geen Scapino hier. Hij heeft ook al Dr. Visser schoenen gehad deze zomer, met één klitteband en zo half open. Dus ik denk eigenlijk dat het wel goed zit. Ga over 2 weken naar NL en bedacht dat ik ze daarom wel kan bestellen en dan mee kan nemen. Maar ruilen wordt dan een beetje lastig. Vandaar m'n twijfel...
Tim heeft ook brede voeten en een hoge wreef. Hij heeft een ander paar enkelschoenen van dr Visser. Het is dus niet deze schoen, maar misschien vallen alle dr visser schoenen een beetje hetzelfde?